Snel en vakkundig.

Annen

A Heemstra

Snel, goed resultaat, veel geld voor het werk.

Leek

Karen van Laarhoven

Prima service en na 1 behandeling opgelost. Ik vind het wel duur, 70 euro voor 15 min werk (als die 15 min al worden gehaald)

Oosterwolde FR

Piet

roden

Angela

Vriendelijke jongeman, echter zonder enige kennis of ervaring zoals wel aangegeven was op de website. Hierdoor is er een gevaarlijke situatie ontstaan. Helaas is er geen oplossing of tegemoetkoming... Vriendelijke jongeman, echter zonder enige kennis of ervaring zoals wel aangegeven was op de website. Hierdoor is er een gevaarlijke situatie ontstaan. Helaas is er geen oplossing of tegemoetkoming vanuit het bedrijf gekomen, laat staan een excuus voor het ongemak.

Buinerveen

J van der Wou

Super

Ten Boer

Elaine

Ik ben er heel tevreden over. Heb helemaal geen last meer van mieren is huis

finsterwolde

Evelyn

Top service en professioneel personeel

Beilen

Gritter

Vandaag gebeld en morgen voor de deur. En in 48 uur geen wesp meer gezien. Super!!!

Roden

Mirjam Kuiper

Gebeld om half 6 en ik zou teruggebeld worden. Dat gebeurde pas de volgende dag. Afspraak was toen pas na het weekend. Dat vond ik wat lang, want de wespen vlogen door de huiskamer.
De...
De afhandeling was wel snel en accuraat.

Harkstede