H. VLOO

Westra ongediertebestrijding hebben goed werk afgeleverd!! zijn zeer tevreden

Stadskanaal

Anton Haring

Snel en adequaat. Vakkundig met tijd voor uitleg

Mussel

Goed!

Stadskanaal

E. De Winter

Prima en snel geholpen. Top!!

Gasselte

Hoeksma

Zeer goed

Assen

Deen

Een keurige medewerker van de Fa.Westra heeft op vakkundige wijze het wespennest ingespoten en ons nog wat adviezen gegeven. Na 1 dag al veel minder wespen na een week geen wespen meer.

Joure

Harold Hukema

Wij hadden een behoorlijk drukbezocht wespennest in het grasveld met naar ons idee agressieve wespen. Vervolgens gebeld Westra ongediertebestrijding en ons geluk wou dat een van de medewerkers... Wij hadden een behoorlijk drukbezocht wespennest in het grasveld met naar ons idee agressieve wespen. Vervolgens gebeld Westra ongediertebestrijding en ons geluk wou dat een van de medewerkers vlakbij ons aan het werk was en daarna bij ons langs kon komen. Dus binnen een uur na mijn telefoontje had de medewerker de klus al keurig netjes geklaard en zijn wij waarschijnlijk van een groot gedeelte wespen om het huis bevrijd.

Musselkanaal

A. Foekens

Snel contact. goede afspraak . zeer netjes , vakkundig ,

Groningen

ter Veer

Snelle service, vriendelijk contact bij het maken van de afspraak en de persoon die de wespen heeft bestreden.

zuidbroek

R. Kikkert

Top, netjes en veilig gewerkt. goed gereedschap en duidelijk ervaring met het kwijt maken van 'beestjes'

Sint Nicolaasga