VdB

Geweldige shirts van een superdegelijke kwaliteit. Lang, zacht en dik. Als je denkt dat vroeger alles beter was, dan moet je hier bestellen! Ouderwets goede kwaliteit.

Na een fout van mij bij het bestellen werd alles heel soepel opgelost. Heel fijn!

Mij bekend van de weekmarkt. Producten van goede kwaliteit. Snelle levering.

Duidelijk om welke producten het gaat

De site werkt niet prettig: na een bestelling ga je helemaal terug en moet je van voren af aan beginnen metje selectie. Hetzou makkelijker zijn als je 1stap terug zou gaan en van hetzelfde artikel bijvoorbeeld een andere kleur kon kiezen

nee

nee

Marcel

Prima duidelijke web site en service

Duidelijke keuze

Toen wij 40 jaar geleden een eigen zaak hadden met uw ondergoed was het al de beste kwaliteit.

Het heeft nog steeds dezelfde verpakking als toen , herkenbaar voor mij als verkoper maar misschien wat oubolig

Simone Harmsen

goede kwaliteit tegen goede prijs.

Egbert eissens

Ikben normaal niet zo van internet winkelen , maar ja oude kleding slijt en dit soort ondergoed heeft niet iedereen gezien de eenvoud van juli site maar zeker ook reclame die op radio NL voor bij...

Betrouwbaar

De site mag wel ietsje mooier maar houd AUB eenvoudig

Een snelle goede levering

Familie Kinkelaar

Snelle levering! fijne producten. Voor jong en oud (ook onze pubers!) Levering bleek niet compleet, maar geen probleem, na een mailtje werden de ontbrekende hemdjes gewoon nagezonden. Zeer tevreden.

Kwaliteit van de producten is zeer goed, evenals de pasvorm en de diversiteit.

Grote gezinnen-korting graag... ;.-).

Soepele bestelling, prima