M.G. Duijkers

Service zoals het hoort!

Pluspunten

Alles verliep bij onze bestelling volledig naar wens en volgens het boekje. Niets op aan te merken. Top!

CMM Jonkhoff

Vogeltjes

Pluspunten

Vogeltjes zijn erg mooi.
Met verzenden was er een gebroken, zonder problemen een nieuwe opgestuurd.Prachtig glaswerk,heel geschikt voor jubileum of huwelijk.

RS van Nieuwenhuijzen

Druppel uit glas

Maura Trimp

Sokkel

Pluspunten

Ik zou zeker weer bestellen bij beeldenmarkt , goede service en het bestelde product werd meteen verstuurd.

Erik Rooseboom

Heel

Pluspunten

Er kwam een grote, zware doos. Daarin zat, zeer goed beschermd, wederom een doos en daar kwam een prachtige, kleurrijke, glazen vaas uit. Deze is niet alleen heel aangekomen maar een absolute lust... Er kwam een grote, zware doos. Daarin zat, zeer goed beschermd, wederom een doos en daar kwam een prachtige, kleurrijke, glazen vaas uit. Deze is niet alleen heel aangekomen maar een absolute lust voor het oog en overstijgt mijn verwachtingen compleet. Door zijn aparte vorm is de vaas vanuit elke hoek anders afgezien van de kleurenpracht die ook veranderd met vanuit welke hoek je kijkt. Erg blij mee, een heel bijzonder sieraad voor mijn huiskamer.

Fam. Vaessen

Sculpturen e brons beelden.

Pluspunten

Goed geholpen en goed geadviseerd
Mooie collectie glas.en sculpturen,

Lars Voesten

Algemeen

Pluspunten

Wat een gezelligheid. We konden rustig alles bekijken. En daar waar we vragen hadden werden we erg goed en super vriendelijk geholpen. Ons zien ze er zeker vaker terug.

A Hagenberg

Led plateau wit

A.M. Vonk

Chinees hardsteen sokkel

Pluspunten

Perfecte sokkel , zeer gunstig in prijs top product !
En zeer klantvriendelijk !

P.E.M. van ‘t Noordende

Kopen bij Beeldenmarkt.

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over Beeldenmarkt. Erg veel keus van mooie dingen.
Ook telefonisch contact waarin ik een vraag had werd keurig beantwoord.