Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

Gert-Jan Neeft

Service is goed. Alleen jammer dat het niet in 1 keer goed is gegaan.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor het plaatsen van een review en de mooie score! Zeker jammer dat het niet in een keer is goed gegaan. Gelukkig konden we snel schakelen en is het daarmee alsnog vlot voor u opgelost. We... Bedankt voor het plaatsen van een review en de mooie score! Zeker jammer dat het niet in een keer is goed gegaan. Gelukkig konden we snel schakelen en is het daarmee alsnog vlot voor u opgelost. We wensen u veel prettige nachten op uw prachtige bed en graag tot ziens.

particulier

Rommelig; niet "to the point

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van een review. Spijtig dat deze negatief is. We hebben veelvuldig contact gehad over uw bestelling waarbij u helaas de verkeerde maat heeft opgegeven. Gelukkig... Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van een review. Spijtig dat deze negatief is. We hebben veelvuldig contact gehad over uw bestelling waarbij u helaas de verkeerde maat heeft opgegeven. Gelukkig konden we samen met Auping een omruiling in werking stellen waarbij het grootste deel van de kosten werd opgevangen. Dat u het niet eens was met het dragen van een klein deel van deze kosten vinden we jammer. Ondanks dit wensen we u veel fijne nachten op de inmiddels toch omgeruilde matrassen en graag tot ziens.

Nb

Zeer behulpzaam en goed bereikbaar

De Jong

Door omstandigheden konden wij het bestelde niet plaatsen. Wij konden de bestelling opschorten. Heel klantvriendelijk

Reactie Beds & Bedding:

Fijn om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren en bedankt voor de mooie beoordeling! Veel fijne nachten gewenst en graag tot ziens.

Erik de Rijbel

Heel erg goed. Het advies in de winkel maar zeker ook de bezorging!

c.arends

Goed geholpen

Kort

Goede kwaliteit, nette bezorging. En medewerkers waren goed op elkaar ingestemd. Bed stond, en uitleg was uitstekend.

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor de fijne woorden en mooie review. Veel plezier ervan gewenst en graag tot ziens!

M.Ortenberg

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf.

Gerrald

Ons 2 bed daar gekocht super kwaliteit goed onderhandeld en komen afspraken na