Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

Rink

Wij zijn keurig geholpen.

D. Van t Veer

Echt een top service

Bregman van Faassen

We zijn heel goed geadviseerd in de winkel en de verkoopster nam overal goed de tijd voor.

Littel

Zonder enige druk om aankopen te doen werden we goed geholpen in de keuze van een nieuw bed. Er werd ruim de tijd genomen om te proefliggen en de verschillende opties te beoordelen.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor deze mooie beoordeling en aardige woorden. Fijn te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Veel fijne nachten gewenst en tot ziens!

Van Uden

Goed verlopen

Familie Egging

Zeer vriendelijk geholpen door de verkopers van de locatie zaadam

T. Binkhorst

We werden geholpen door een uitermate plezierige medewerker met een flinke dosis humor. Een gevoel van thuiskomen.

Joop Visser

Doordat onze zoon Bart Visser goede ervaringen met jullie had, hebben we zijn advies opgevolgd om bij Beds & Bedding Zaandam advies te vragen voor twee nieuwe matrassen. Dit is bijzonder goed gelukt... Doordat onze zoon Bart Visser goede ervaringen met jullie had, hebben we zijn advies opgevolgd om bij Beds & Bedding Zaandam advies te vragen voor twee nieuwe matrassen. Dit is bijzonder goed gelukt en zijn we uitermate tevreden over het resultaat, contact en de levering.

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor de fijne woorden en mooie beoordeling. Uiteraard ook uw zoon bedankt in deze. Veel plezier van de nieuwe matrassen en graag tot ziens!

C. Houthuis / Asunaro

Zeer professioneel