Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

anoniem

Na twee showroom bezoeken en een prettig intensief aankoopgesprek hebben we voor ons gevoel een goede keuze gemaakt. Enige aanmerking is dat niet ter sprake kwam wat er mogelijk is als de bestelde... Na twee showroom bezoeken en een prettig intensief aankoopgesprek hebben we voor ons gevoel een goede keuze gemaakt. Enige aanmerking is dat niet ter sprake kwam wat er mogelijk is als de bestelde boxspring in de praktijk niet lekker zou liggen. Proefliggen in de winkel duurt te kort om goed aan te voelen hoe het is na een nacht slapen.

John Valk

Mijn ervaring was een goed gesprek met de verkopers. Namen de tijd en niet te opdringend. Ook nadat het bed was geleverd had ik nog wat vragen en heb dan ook hier over gebeld en na tevredeheid zijn... Mijn ervaring was een goed gesprek met de verkopers. Namen de tijd en niet te opdringend. Ook nadat het bed was geleverd had ik nog wat vragen en heb dan ook hier over gebeld en na tevredeheid zijn mijn vragen beandtwoord

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor de aardige woorden. Heel fijn te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Geniet ervan en graag tot ziens!

Wouda

Werd goed geholpen, verschil tussen de toppers werd uitgelegd. Alle tijd gekregen om proef te liggen

Yolanda van der Zee

Goed advies. Aardige mensen en ook bij levering erg vriendelijk.

Yorick

Snelle en goede service, prettige communicatie!

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor deze mooie review en veel fijne nachten gewenst!

Rink

Wij zijn keurig geholpen.

D. Van t Veer

Echt een top service

Bregman van Faassen

We zijn heel goed geadviseerd in de winkel en de verkoopster nam overal goed de tijd voor.

Littel

Zonder enige druk om aankopen te doen werden we goed geholpen in de keuze van een nieuw bed. Er werd ruim de tijd genomen om te proefliggen en de verschillende opties te beoordelen.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor deze mooie beoordeling en aardige woorden. Fijn te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Veel fijne nachten gewenst en tot ziens!

Van Uden

Goed verlopen