Productinformatie/advies
Communicatie

Mevrouw van Dam

Prima winkel

Denise

Een bed gekocht en aangegeven dat deze naar zolder moet. Bed past niet naar boven en krijg geld niet terug. Moet honderden euro’s meer betalen voor nieuwe boxsprings. Zijn niet coulant in... Een bed gekocht en aangegeven dat deze naar zolder moet. Bed past niet naar boven en krijg geld niet terug. Moet honderden euro’s meer betalen voor nieuwe boxsprings. Zijn niet coulant in mogelijkheden.

Reactie Beds & Bedding:

Geachte mevrouw Denise,
Dank u voor het plaatsen van de review en de mogelijkheid die u ons daarmee bied om erop te reageren.
Graag willen we benadrukken dat we altijd proberen om met de...
Geachte mevrouw Denise,
Graag willen we benadrukken dat we altijd proberen om met de klant mee te denken. Tijdens de verkoop is er gesproken over de mogelijkheid om het bed & hoofdbord boven te krijgen. De enige vrees hierbij was eigenlijk dat het hoofdbord niet zou passen, daarom is deze speciaal voor u in een deelbare uitvoering besteld.
Dat een standaard 1 persoons boxspring niet binnenshuis naar de slaapkamer kan worden gebracht, komt eigenlijk nooit voor. Helaas was dit bij u wel het geval. En uiteraard is dit erg vervelend.
Echter valt dit wel onder de verantwoordelijkheid van de klant, dat hetgeen dat word besteld, ook daadwerkelijk op de gewenste plek kan worden bezorgd. De meeste bedrijven hadden uw bed in de gang gezet en daarmee had de kous af geweest.
Beds & Bedding daarentegen, heeft eerst nog een andere monteur gestuurd om te kijken voor een alternatieve route, bijvoorbeeld om het bed buitenom naar uw slaapkamer te bezorgen. Hetzij met een lift, hetzij via het dak. Met een lift bleek niet goed mogelijk en ook via het dak is een risicovolle route. Daarbij is het dak niet recht en mogen onze bezorgers niet via die weg proberen uw bed te bezorgen. Ook achtten wij de kans groot op beschadiging van het dak zelf.
Daarnaast hebben wij u diverse voorstellen gedaan om met u mee te denken.
Zoals de optie om aparte lagere boxsprings te bestellen, waarbij een minimaal kleurverschil met uw matrassen en hoofdbord mogelijk zou zijn & een lange levertijd, welke gevolgen u niet wilde.
Een upgrade naar een complete andere set waarin al lagere boxsprings zijn inbegrepen,
U wilde mogelijk de order annuleren,
Helaas zitten aan alle opties kosten verbonden. Hiervan hebben wij ook meermaals aangegeven een aanzienlijk deel van de kosten voor onze rekening te nemen en hierin een zeer coulante positie in te nemen voor u, dit was echter niet voldoende voor u.
U verwachtte een oplossing zonder enige kosten danwel de optie om zonder enige kosten te kunnen annuleren. Dit is helaas niet mogelijk gezien de omvang van de aanpassingen en de daarmee gemoeide kosten.
Uiteindelijk is met u besproken dat we nog een leverpoging doen, waarbij uw partner zelf op het dak deel zal staan waar onze bezorgers dit niet mogen en waarbij de risico voor eventuele beschadigingen aan het dak of het bed voor u zijn.
Uw opmerking dat wij ons niet coulant/welwillend opstellen i.c.m. een 1 ster review te plaatsen, vinden wij, gezien de tijd, moeite en kosten die wij voor u nemen om tot een oplossing te komen, derhalve ook misplaatst.
Wij hopen dat het bed bij de volgende lever afspraak naar tevredenheid bezorgd kan worden en dat u vervolgens kunt genieten van een comfortabele nachtrust.
Beds & Bedding

Thiele

Gewoon goed en deskundig geholpen nemen de tijd voor je.

Van dijk

Goede informatie en snelle levertijd

Antje

Verkoop ging snel. Niet opdringerig. (We zijn 1 keer geweest en binnen een half uur was de koop rond) En de bezorgers waren ook snel en vriendelijk. En grappig bovendien.

W. Westerman

Prettige mensen. Zowel in de winkel als de bezorgers

Noens

Fijne winkel: betrouwbaar en vriendelijk personeel

H Krop

Zeer geduldige en vriendelijke verkoper. Goede adviseur die echt met ons meedacht.

Melanie

Hele deskundige adviseur die de tijd nam en echt goed naar onze wensen luisterde. We kwamen voor een bepaalde topper maar zijn met een andere verder gegaan en liggen daar nu een aantal weken zeer... Hele deskundige adviseur die de tijd nam en echt goed naar onze wensen luisterde. We kwamen voor een bepaalde topper maar zijn met een andere verder gegaan en liggen daar nu een aantal weken zeer tevreden op.