Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

Brian Speelman

Betrouwbaar. Doen wat ze zeggen.

Remie

Onze ervaring met B&B is erg goed, nemen de tijd, zeer klantvriendelijk, denken mee met onze persoonlijke wensen en houden je prima geinformeerd over levertijd en stellen je telefonisch op de hoogte... Onze ervaring met B&B is erg goed, nemen de tijd, zeer klantvriendelijk, denken mee met onze persoonlijke wensen en houden je prima geinformeerd over levertijd en stellen je telefonisch op de hoogte als er iets veranderd in de situatie

Van der Woud-Kloprogge

Super

x

Goede zaak. Levert op tijd

t.

Prettig en duidelijk advies

Zwart

Overzichtelijke rustige winkel, gratis parkeren voor de deur, persoonlijke benadering en advies, goede koffie en snellere levering dan verwacht, matrassen door aardige meneer tot in het ledikant... Overzichtelijke rustige winkel, gratis parkeren voor de deur, persoonlijke benadering en advies, goede koffie en snellere levering dan verwacht, matrassen door aardige meneer tot in het ledikant gebracht.

Reactie Beds & Bedding:

Enorm bedankt voor uw mooie beoordeling en de uitgebreide toelichting. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. We wensen u veel prettige nachten toe en graag tot ziens!

M.Fraanje

Gewoon top. Fijn, vriendelijk, behulpzaam personeel en goede matrassen.

Anne

Deskundig advies gekregen en alle tijd gekregenšŸ˜Š

Karin

Prima service

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor de mooie score en graag tot ziens!