Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

Edwin Bleijswijk

Heel klantvriendelijk en nemen de tijd voor je

astrid

Goede service

Sebas

Wij zijn afgelopen zaterdag in de nieuwe winkel in Almere geweest. Super geholpen door een wat oudere maar buitengewoon vriendelijke man! Door zijn enorme productkennis waren wij binnen no time... Wij zijn afgelopen zaterdag in de nieuwe winkel in Almere geweest. Super geholpen door een wat oudere maar buitengewoon vriendelijke man! Door zijn enorme productkennis waren wij binnen no time geholpen aan alles wat we nodig hadden voor ons nieuwe bed.

A. Webbe

Super vriendelijk geholpen duidelijke uitleg. Ook bij het plaatsen van het bed was meer dan TOP !

Marijke Dekker

Goed geholpen, medewerker moest wel alles opzoeken maar deed dat goed

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor uw review en positieve feedback. We zullen dit meenemen in ons trainingstraject. Veel fijne nachten gewenst en graag tot ziens.

meekel

Ze zijn vakkundig

Rene is een super manager. Hij is zeer kundig, begrijpt wat klantgerichtheid is en is een prettig persoon. In detail heeft hij ons geholpen:

1) Het juiste bed uit te zoeken op een snelle...

1) Het juiste bed uit te zoeken op een snelle manier
2) Een misstap van een collega recht te zetten
3) Specificaties van het product 3 weken na bestelling te veranderen (op aanvraag van ons)

Nogmaals dank Rene.

Schilderman

Zeer prettig geholpen door René

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor deze mooie beoordeling (ook namens René) en graag tot ziens!