Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

Louis Haazen

Verkoper heeft ons goed geholpen om een keuze te maken uit alle mogelijkheden die er zijn.

Mevr.AF.M. Mooijer-Venneman

Tot nog toe een hele verbetering voor mijn rug !

Piersma

Goede verkoper en eerlijk in voorlichting

Lilian Ashruf

De aankoop, het advies, ze luisteren goed naar je mening en wat je wensen zijn.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor deze mooie score en aardige woorden! Veel fijne nachten gewenst en graag tot een volgende keer.

Rosalie

Vriendelijke medewerkers en erg behulpzaam.

Privé Gosman

Goed advies en aflevering top

R Korf

Wat je gewoon niet vaak meer meemaakt, is inderdaad de btrouwbaarheid, duidelijke vorm van communiceren, zeer vriendelijke bezorg installatie medewerkers, kortom eigenlijk zoals je t zou willen,... Wat je gewoon niet vaak meer meemaakt, is inderdaad de btrouwbaarheid, duidelijke vorm van communiceren, zeer vriendelijke bezorg installatie medewerkers, kortom eigenlijk zoals je t zou willen, maar vaak niet meemaakt. Ga zo door

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor deze mooie woorden en fijne review. We wensen u veel plezier van uw nieuwe bed en graag tot een volgende keer!

Hanneke Engelschman

Beda & Bedding heeft mij fijn geholpen en de uitleg over de bedden was heel duidelijk. De verkoper was goed op de hoogte van alle specificaties van de bedden

Saskia Vis-Von Meijenfeldt

Top kwaliteit, en mijn op maat gemaakt dekbed and overtrekken zijn van het beste stof - Egyptisch linen. Magnifiek gemaakt en uw bedrijf kan concurreren met de upmarket "Samuel Scheuer Bedlinen Fine... Top kwaliteit, en mijn op maat gemaakt dekbed and overtrekken zijn van het beste stof - Egyptisch linen. Magnifiek gemaakt en uw bedrijf kan concurreren met de upmarket "Samuel Scheuer Bedlinen Fine Linens store in Sutter Street in San Francisco" waar alle Hollywood sterren hun dekbedden, beddengoed, handdoeken etc kopen. Uw prijs is wel klantvriendelijker dan die van Samuel Scheuer.

Reactie Beds & Bedding:

Heel erg bedankt voor deze prachtige review! Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent met de het geleverde textiel. We wensen u er vele prettige nachten onder en tot de volgende keer!

E.Enserink

Goede service