Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

Ronald van Westrop

Vriendelijke geholpen in de winkel, we kregen goed/duidelijk informatie en advies! Goede communicatie en snelle levertijd.
We hebben een mooi bed gekocht, waar we heerlijk op slapen!

Margot

Prettige en deskundige verkoper

Coby Kirioma

Aardig en kundige medewerkers
Goed advies

roos

Netjes en beleefd

J S

Naam gefingeerd om privacy redenen: Afgelopen donderdag bezocht ik Beds & Bedding Almere en ik was aangenaam verrast door de uitzonderlijke klantenservice. Ik was op zoek naar een nieuw bed en het... Naam gefingeerd om privacy redenen: Afgelopen donderdag bezocht ik Beds & Bedding Almere en ik was aangenaam verrast door de uitzonderlijke klantenservice. Ik was op zoek naar een nieuw bed en het personeel hielp me snel en efficiënt. Tot mijn verbazing vond ik een prachtig showroommodel dat sterk was afgeprijsd. Ondanks de lagere prijs, is het bed van topkwaliteit en overtrof het al mijn verwachtingen.

Wat me echt verbaasde, was de snelheid waarmee alles werd geregeld. Dezelfde avond stond het bed al in mijn slaapkamer, klaar voor gebruik. Ik ben ongelooflijk blij met mijn aankoop en de service die ik heb ontvangen.

Ik beveel Beds & Bedding Almere ten zeerste aan iedereen aan. Het is duidelijk dat ze waarde hechten aan hun klanten en streven naar uitmuntendheid in zowel hun productaanbod als hun klantenservice. Goede reviews zijn tegenwoordig van onschatbare waarde, en ik kan oprecht zeggen dat deze winkel elke positieve beoordeling verdient. Bedankt, Beds & Bedding Almere, voor zo'n plezierige winkelervaring!

Sebastian

Netjes geholpen door Erna, goed matras.

Gitsels

Het is wel afhankelijk met wie je spreekt. Ik sprak met Colin H en dat beviel mij erg goed

Paulina Roestenbug

Goeie service

A.G.J. Eijgelsheim

Op fijne wijze geadviseerd. Leuke communicatie.

Caroline

Keurige zaak en vakkundig personeel. Zeer fijn geholpen.