Advies
Medewerkers
Bereikbaarheid

Clou Consult BV

Veel reacties verkregen via deze site waar ik als financieel intermediair al jaren zaken doe.
Helaas zit er veel kaf onder het koren bij deze reacties met name "golddiggers" en financieel zwakke bedrijven.
Over de medewerkers alle lof. Er wordt snel geschakeld en naar oplossingen gezocht bij onverhoopte problemen.

Zeer vriendelijke en vakkundige benadering door de medewerk(st)ers. De adviezen zijn een waardevolle aanvulling voor het samenstellen van een bedrijfsprofiel.

Een profiel geplaatst en veel reacties op gekregen. De kwaliteit van de reacties is matig. Presentatie op de site is goed.

Erg goed. Mijn bedrijf is via deze site verkocht. Ik had dit veel eerder moeten weten.

Alleen een advertentiesite voor verkoop bedrijven.

Bedrijventekoop.nl is een platform wat service en klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Dit is het platform voor het kunnen vinden van een geschikte verkoper of koper.

J.K.

Doen wat ze beloven. Prima medium om uw bedrijf onder de aandacht van potentiële kopers te brengen.