Advies
Medewerkers
Bereikbaarheid

Berrie

Prima site, zocht naar een mij passend bedrijf. Heb daarnaast gebruik gemaakt van de zoekservice. Na 2 maanden en na meerdere reacties in contact gekomen met het ideale bedrijf.

Duidelijke info en vriendelijke medewerkers

Bedrijventekoop.nl klopt met hetgeen ze beloven. binnen mum van tijd had ik ruim 14 reacties. Met een aantal partijen zijn we in gesprek gegaan waarna mijn bedrijf verkocht is.

Rob

Maak al jaren naar volle tevredenheid gebruik van Bedrijventekoop.nl. Je komt snel met potentiële geinteresseerden in contact vanwege het vele bezoek, het effect van de wekelijkse nieuwsbrief is... Maak al jaren naar volle tevredenheid gebruik van Bedrijventekoop.nl. Je komt snel met potentiële geinteresseerden in contact vanwege het vele bezoek, het effect van de wekelijkse nieuwsbrief is goed merkbaar.

Zeer tevreden! Zelf jaren gezocht nu binnen paar maanden verkocht. Wel erg alert blijven, er zitten boefjes onder de kopers.

Company Brokers

Wij werken als "makelaars in ondernemingen/bedrijfsovername-adviseurs" al jaren samen met Bedrijventekoop.nl. Het is één van de beste websites voor vraag en aanbod met veel geïnteresseerden. Een... Wij werken als "makelaars in ondernemingen/bedrijfsovername-adviseurs" al jaren samen met Bedrijventekoop.nl. Het is één van de beste websites voor vraag en aanbod met veel geïnteresseerden. Een heel groot percentage van deze mensen is niet interessant, maar dat is niet te voorkomen. Eén enkele goede daartussen is uitstekend en dat gebeurt in meer dan 80% van de op door ons geplaatste bedrijfsprofielen.
De samenwerking met de medewerkers is zeer goed.
Wel zien we dat met de invoering van de nieuwsbrief het doorlopen van de website terug is gelopen. Veel mensen lezen alleen nog de nieuwsbrief en kijken niet verder meer op de site. Dat betekent dat er minder reacties komen als een bedrijf al wat langer wordt aangeboden en dus eigenlijk "wegzakt" op de site.

Voordeel-Winkels B.V.

Zeer tevreden, goede advies en altijd bereid te helpen.

Prima ervaringen met Bedrijventekoop.nl. Reageren correct en attent op vragen. Het platform levert ook daadwerkelijk matches op.

Bedrijventekoop.nl heeft mij in 3 jaar tijd diverse contacten opgeleverd die uiteindelijk ook tot een deal hebben geleid. De response op de profielen is groot, hetgeen aangeeft dat... Bedrijventekoop.nl heeft mij in 3 jaar tijd diverse contacten opgeleverd die uiteindelijk ook tot een deal hebben geleid. De response op de profielen is groot, hetgeen aangeeft dat Bedrijventekoop.nl een groot bereik heeft.

Veel reacties. Worden keurig doorgezet. Helaas ook veel waardeloze reacties.