Advies
Medewerkers
Bereikbaarheid

D Kooistra

Er waren slechts 3 reacties. De waardebepaling tool was wel heel nuttig. Bedankt daarvoor

Reactie Bedrijventekoop.nl:

Hartelijk dank voor je reactie! Fijn om te horen dat onze waarderingstool nuttig voor je was en dat het uiteindelijk toch tot een deal gekomen is.
Team...
Team Bedrijventekoop.nl

Willem Berghout

Het reageren op een advertentie is eenvoudig en in mijn account kan ik precies volgen of de verkoper al iets heeft laten weten. Als je belt naar bedrijventekoop met een vraag dan word je netjes te... Het reageren op een advertentie is eenvoudig en in mijn account kan ik precies volgen of de verkoper al iets heeft laten weten. Als je belt naar bedrijventekoop met een vraag dan word je netjes te woord gestaan. We hebben een eerste gesprek met de verkoper gepland staan.

Frans

In mijn zoektocht naar een bedrijf ben ik op Bedrijventekoop.nl uitgekomen. Ze beschikken over een grote database en ik ben inmiddels al met een aantal leuke bedrijven in contact gekomen. Nu hopen... In mijn zoektocht naar een bedrijf ben ik op Bedrijventekoop.nl uitgekomen. Ze beschikken over een grote database en ik ben inmiddels al met een aantal leuke bedrijven in contact gekomen. Nu hopen op een succesvolle deal!

Marja van Dunschot

Werkt goed, fijn contact met de medewerkers bij vragen. Voldoende reacties ontvangen, deal succesvol gesloten.

x

0.0 reacties, 650 euro betaald maar totaal niet tevreden

Beste Dion,
Beste Dion,
Jammer om ook hier te vernemen dat je niet tevreden bent met ons platform. We hadden graag gezien dat je ons wat meer tijd gegeven had dan 3 weken om een kandidaat voor je bedrijf te vinden. We wensen je verder succes met de verkoop en hopen in de resterende periode alsnog een passende kandidaat voor je te vinden.
Team Bedrijventekoop.nl

Centrum voor Bedrijfsopvolging

Goed platform met groot bereik. Zeer geschikt voor aan- en verkoop van bedrijven in het kleinere en middensegment van het MKB.

Hallo Evert,
Bedankt voor je mooie review. We hopen jullie organisatie nog lang van goede kandidaten te mogen voorzien.
Groeten, Monique Denis

Danny

Goede service, snel in contact, bekwame partij

Adviseur

Goed persoonlijk contact en veel reacties

Van Helden International Business

Ik vindt de website als de medewerkers klantvriendelijk en innovatief.; gericht op het verbeteren en betere dienstverlening.

Prima platform voor het aanbieden van mijn bedrijf. Mijn anonimiteit wordt perfect gerespecteerd. Medewerkers waren eenvoudig te bereiken en zijn erg behulpzaam.