9.5/10
9.5/10

Diny

Zeer snelle levering

Duidelijke film en beschrijving gebruik bed

Er wordt aangegeven dat je 2 kleuren mag kiezen om thuis te beslissen. De mogelijkheid op de site is er niet. Aanvinken kan maar op 1 kleur. Er is een vak waar je opmerkingen kunt plaatsen. Daarin had ik de vraag voor de 2 de kleur geplaatst. Helaas mislukt. Gelukkig was de bestelde kleur in orde.

Reactie Bedboxholland.nl:

Dit is inderdaad door ons over het hoofd gezien. Onze chauffeur heeft altijd de kleurstalen bij zich. De gewenste kleur kan dan per post worden nagestuurd. Normaal gesproken hebben wij alle... Dit is inderdaad door ons over het hoofd gezien. Onze chauffeur heeft altijd de kleurstalen bij zich. De gewenste kleur kan dan per post worden nagestuurd. Normaal gesproken hebben wij alle kleuren op voorraad liggen

Vermeiren

Super vriendelijk, efficiënte en snelle levering.

Goede informatievoorziening

Alvorens we bestelden hadden we nog wat vragen. Omdat de e-mail in de spam-box beland was (en het carnaval was) duurde het wat langer voordat we antwoord kregen. Het antwoord was goed en duidelijk.... Alvorens we bestelden hadden we nog wat vragen. Omdat de e-mail in de spam-box beland was (en het carnaval was) duurde het wat langer voordat we antwoord kregen. Het antwoord was goed en duidelijk. We kregen op het oude adres de stalen voor de hoes gestuurd, waarna we hebben besteld. De bestelling is netjes geleverd op het nieuwe adres.
De bedden zijn makkelijk in elkaar te zetten en slapen heerlijk!

Goede communicatie. Meedenkend.

De mail was in de spam-box beland (en het was carnaval ). Zodoende duurde het antwoord op mijn vraag iets langer. Wellicht de spam-filters iets aanpassen?

Qua bestelling van een bed van 210 iets betere informatievoorziening over de beperkingen: Beperkte matraskeuze en hoezen worden op maat gemaakt

Het is allemaal goed gegaan, maar het was even vreemd, dat men belde, dat ze maar 1 pinapparaat hadden en of wij het geld over wilden maken.
Degene die het bed bracht, naar boven bracht en...
Degene die het bed bracht, naar boven bracht en monteerde, was geheel correct. Hij liet nog even zien, hoe het systeem werkt.

ze hebben een prachtig product en alles is goed verlopen!

nee

Prima ervaring.
Contact tijdens bestelling, contact overlevering en levering
Allemaal heel goed

De mijnheer die de bedden heeft afgeleverd
Topvent.

Nemen

Remco

Super snelle service! We hadden geluk en al binnen 2 dagen de bedbox binnen! Bijzonder vriendelijk aan zowel telefoon als bij aflevering. We hopen dat het bed lang meegaat.

snelheid en vriendelijkheid

Bestellen gemakkelijk. Snelle levering. Maar...........belachelijke prijs voor het installeren van het bed. Omdat er 50€ werd gevraagd, heb ik,het zelf gedaan. Een fluitje van een cent. GEEN goede... Bestellen gemakkelijk. Snelle levering. Maar...........belachelijke prijs voor het installeren van het bed. Omdat er 50€ werd gevraagd, heb ik,het zelf gedaan. Een fluitje van een cent. GEEN goede reclame om er zoveel geld voor te vragen.

Video instructie voor bediening van het bed.

Zie hierboven

Hieronder wordt gevraagd naar after sales. Je wordt verplicht tot een antwoord. Dat kan niet omdat het bed pas vrijdag is geleverd.

Reactie Bedboxholland.nl:

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over deze service. Het is voor ons moeilijk in te schatten of het losadres goed bereikbaar is. Wij leveren ook vaak op... Wij betreuren het dat u ontevreden bent over deze service. Het is voor ons moeilijk in te schatten of het losadres goed bereikbaar is. Wij leveren ook vaak op vakantieparken/studentenhuizen/grachtenpanden. Het plaatsen kost hierdoor erg veel tijd.

Vooralsnog geen problemen met de levering gehad.
alles vlot afgehandeld

alles soepel afgehandeld

Het bed moest naar zolder.m
door een draai in de trap lukte het niet een beddeel via de trap omhoog te krijgen. Jammer dat het frame van het bovenste bed niet afneembaar was. voor de rest alles goed

Positief

Aflevermoment/dag zelf te bepalen, betaling bij aflevering, uitleg product

Gedetailleerde aflevertijd gedurende de dag communcieren afhankelijk van route chauffeur; enige hulp gewenst/vereist bij aflevering, begrijp dat dit de kosten drukt maar bedden worden doorgaans op zolder_logeerkamer gebruikt welke veelal zeker niet op de begane grond gesitueerd zijn...veel arbeidslast voor chauffeur bij afleveren, een 2e persoon zou m.i. beter kunnen zijn

kampeer & Logeerboerderij Madura te Texel.

Prima service, snelle levering.

kijken naar feedback, ze hebben de kleur aanduiding op de site aangepakt, dat is nu duidelijker.

nee