Finisher2016

Ik was geruime tijd op zoek naar een praktische oplossing voor logees en kwam op de Boxtwin van Bed Box Holland. Na een quick look en een demonstratie in hun showroom in Uden was mijn keuze snel... Ik was geruime tijd op zoek naar een praktische oplossing voor logees en kwam op de Boxtwin van Bed Box Holland. Na een quick look en een demonstratie in hun showroom in Uden was mijn keuze snel gemaakt. Binnen drie werkdagen werd de Boxtwin bij mij geleverd en dan heb ik het wel over een snelle levering. Naast de Boxtwin verdient de chauffeur die hard heeft gewerkt een geweldige PLUIM!

Tijdens de demonstratie goed ingelicht over het product.

Wellicht bij een volgende bestelling.

Rene

Ben zelf in de showroom geweest, duidelijke uitleg gekregen van de eigenaar.

Deskundigheid en klantvriendelijkheid

M. Eyck

Fantastische service
Telefonisch gevraagd om door omstandigheden eerder te leveren .
Meteen op gereageerd en uitgevoerd
Dank je wel voor deze service

Peter Wijsman

Vanaf het eerste contact t/m levering is prima gegaan.

Duidelijke informatie en heldere afspraken !
Prima, nette en soepele aflevering aan huis.

Geen.

Lang gezocht, gewikt en gewogen wat voor deze kleine ruimte de beste oplossing zou zijn.

Dinsdag op internet gevonden, opgebeld, heldere uitleg gekregen, bestelling gedaan en afspraken gemaakt, donderdag afgeleverd en vakkundig geplaatst. Waar vind je dat nog?

Vriendelijk ontvangst in de showroom. Personeel neemt uitgebreid de tijd om je van informatie te voorzien. En snelle levering!

Uitstekend! Snel, adequaat en volgens afspraak. Kunnen een hoop bedrijven nog van leren.

Bedrijf doet wat ze beloven. Bellen terug als ze niet direct bereikbaar zijn. Vriendelijk te woord gestaan en goede mondelinge informatie.

Arjan Woerden

In alle opzichten positief!

Snel antwoord op vragen en zeer snel geleverd en geplaatst. Enorm enthousiaste en gemotiveerde chauffeur/installateur!!

De buitenmaten van de boxtwin vermelden op de website.

Anneke

Topservice! Snelle reactie en bezorging. Boxtwin makkelijk te monteren met behulp van het filmpje op de website.

Snelle reactie en persoonlijk contact.

F Krenn

Vriendelijk en kordaat