Reviews

9.3 / 10
369 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.6/10
Info over verloop order
9.2/10
Snelheid levering
9.4/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9.6/10
Informatie op de website
8.8/10

369 Reviews

SM

9/10

Snelle reactie en vriendelijke telefonische ondersteuning

Sterke punten

Video - waar te zien is hoe het Boxtwin te bedienen is

Verbeterpunten of tips

Duidelijkheid erover dat het mogelijk was een kleur staaltje te bestellen. Dan denk ik dat ik een andere kleur had gekozen. Omdat ik niet wist hoe ingewikkeld het was om Boxtwin in elkaar te zetten... Duidelijkheid erover dat het mogelijk was een kleur staaltje te bestellen. Dan denk ik dat ik een andere kleur had gekozen. Omdat ik niet wist hoe ingewikkeld het was om Boxtwin in elkaar te zetten heb ik hiervoor EUR 50 betaald om dat voor mij te doen. Dit vind ik overdreven veel, nu dat ik meemaakte hoe snel en makkelijk dat was en daarnaast heb ik ook aangepakt. EUR 50 hiervoor vond ik echt niet gepasst.

Reactie Bedboxholland.nl:

Wij kunnen niet van tevoren weten waar de boxtwin moet komen staan. Bij u was het op de beneden verdieping, Wij maken natuurlijk vaker mee dat het bed naar boven moet en hebben we meer tijd nodig... Wij kunnen niet van tevoren weten waar de boxtwin moet komen staan. Bij u was het op de beneden verdieping, Wij maken natuurlijk vaker mee dat het bed naar boven moet en hebben we meer tijd nodig om het bed te kunnen plaatsen.


Sylvia Massy

10/10

Vriendelijk, goede afhandeling volgens afspraak, veel informatie vooraf

Sterke punten

Klantvriendelijk, degelijk product

Verbeterpunten of tips

Nee


Nvt

8/10

Prima

Sterke punten

Goede communicatie, degelijk product

Verbeterpunten of tips

Geen


Cecilya

1/10

Gelogen

Sterke punten

0

Verbeterpunten of tips

Niet liegen over afmetingen van producten

Reactie Bedboxholland.nl:

Deze Klant heeft geen BOXTWIN , maar een slaapbank via BOL.COM gekocht.
Na de levering en montage kwam de klant erachter dat deze paste in de kamer en wilde deze retour sturen. Bij afhaling...
Deze Klant heeft geen BOXTWIN , maar een slaapbank via BOL.COM gekocht.
Na de levering en montage kwam de klant erachter dat deze paste in de kamer en wilde deze retour sturen. Bij afhaling en controle in ons magazijn bleek deze beschadigd te zijn.
Bank is toch retour genomen door ons.


Marianne

10/10

Goede communicatie, mooi product, snelle afhandeling

Sterke punten

Duidelijke communicatie

Verbeterpunten of tips

Geen


dhr G. Heldens

7/10

Goed

Sterke punten

Goede bedden voor een betaalbare prijs

Verbeterpunten of tips

Van een van de 2 bedden was het laswerk niet goed gecontroleerd. Er staken namelijk 2 scherpe laspunten, die de onderschuif matras konden beschadigen


Koene

9/10

Informatie over datum van aflevering is snel gegeven. De aflevering volgens afspraak gedaan en goede uitleg gegeven.

Sterke punten

Volledige informatie over de bedden

Verbeterpunten of tips

Gewenste datum van aflevering in bestelling opnemen


H. van der Laan

10/10

Erg goede ervaring. Op het bedrijf gekeken naar de boxtwin. Heel goede uitleg en advies gekregen, dus daar ook besteld. Goede afspraken gemaakt. Half juli is bed bezorgd. De communicatie hierover... Erg goede ervaring. Op het bedrijf gekeken naar de boxtwin. Heel goede uitleg en advies gekregen, dus daar ook besteld. Goede afspraken gemaakt. Half juli is bed bezorgd. De communicatie hierover was erg goed. Chauffeur heeft bed keurig afgeleverd en gemonteerd. Betaling via de pin gewoon goed. By the way, de afspraken zijn super goed nagekomen. Top service dus.

Sterke punten

ook op internet goede informatie maar ondanks dat toch bij het bedrijf gaan kijken.

Verbeterpunten of tips

geen


Janssen

10/10

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Sterke punten

vriendelijk, snelle levering, meedenkend en zeer goede service

Verbeterpunten of tips

-


G.

5/10

Bestelling wordt voor de deur afgeleverd en niet in elkaar gezet en gedemonstreerd

Sterke punten

Leveringsdatum en tijd zijn prima te regelen

Verbeterpunten of tips

Meer service bij aflevering

Reactie Bedboxholland.nl:

Geachte mevr Keijzers,
Op onze site staat duidelijk vermeld:
Uw bestelling wordt gratis zonder opbouw bij u thuis afgeleverd achter de eerste deur.
Mocht u de boxtwin door ons op willen...
Geachte mevr Keijzers,
Op onze site staat duidelijk vermeld:
Uw bestelling wordt gratis zonder opbouw bij u thuis afgeleverd achter de eerste deur.
Mocht u de boxtwin door ons op willen laten bouwen, dan kunt u dit als optie selecteren. Hiervoor rekenen wij € 50,00. U kunt hiervoor kiezen in uw winkelmand bij de keuze verzending.
De Boxtwin hoeft u niet te monteren, enkel uit de verpakking halen