SM

Snelle reactie en vriendelijke telefonische ondersteuning

Video - waar te zien is hoe het Boxtwin te bedienen is

Duidelijkheid erover dat het mogelijk was een kleur staaltje te bestellen. Dan denk ik dat ik een andere kleur had gekozen. Omdat ik niet wist hoe ingewikkeld het was om Boxtwin in elkaar te zetten... Duidelijkheid erover dat het mogelijk was een kleur staaltje te bestellen. Dan denk ik dat ik een andere kleur had gekozen. Omdat ik niet wist hoe ingewikkeld het was om Boxtwin in elkaar te zetten heb ik hiervoor EUR 50 betaald om dat voor mij te doen. Dit vind ik overdreven veel, nu dat ik meemaakte hoe snel en makkelijk dat was en daarnaast heb ik ook aangepakt. EUR 50 hiervoor vond ik echt niet gepasst.

Reactie Bedboxholland.nl:

Wij kunnen niet van tevoren weten waar de boxtwin moet komen staan. Bij u was het op de beneden verdieping, Wij maken natuurlijk vaker mee dat het bed naar boven moet en hebben we meer tijd nodig... Wij kunnen niet van tevoren weten waar de boxtwin moet komen staan. Bij u was het op de beneden verdieping, Wij maken natuurlijk vaker mee dat het bed naar boven moet en hebben we meer tijd nodig om het bed te kunnen plaatsen.

Sylvia Massy

Vriendelijk, goede afhandeling volgens afspraak, veel informatie vooraf

Klantvriendelijk, degelijk product

Nvt

Goede communicatie, degelijk product

Cecilya

Gelogen

Niet liegen over afmetingen van producten

Reactie Bedboxholland.nl:

Deze Klant heeft geen BOXTWIN , maar een slaapbank via BOL.COM gekocht.
Deze Klant heeft geen BOXTWIN , maar een slaapbank via BOL.COM gekocht.
Na de levering en montage kwam de klant erachter dat deze paste in de kamer en wilde deze retour sturen. Bij afhaling en controle in ons magazijn bleek deze beschadigd te zijn.
Bank is toch retour genomen door ons.

Marianne

Goede communicatie, mooi product, snelle afhandeling

Duidelijke communicatie

dhr G. Heldens

Goede bedden voor een betaalbare prijs

Van een van de 2 bedden was het laswerk niet goed gecontroleerd. Er staken namelijk 2 scherpe laspunten, die de onderschuif matras konden beschadigen

Koene

Informatie over datum van aflevering is snel gegeven. De aflevering volgens afspraak gedaan en goede uitleg gegeven.

Volledige informatie over de bedden

Gewenste datum van aflevering in bestelling opnemen

H. van der Laan

Erg goede ervaring. Op het bedrijf gekeken naar de boxtwin. Heel goede uitleg en advies gekregen, dus daar ook besteld. Goede afspraken gemaakt. Half juli is bed bezorgd. De communicatie hierover... Erg goede ervaring. Op het bedrijf gekeken naar de boxtwin. Heel goede uitleg en advies gekregen, dus daar ook besteld. Goede afspraken gemaakt. Half juli is bed bezorgd. De communicatie hierover was erg goed. Chauffeur heeft bed keurig afgeleverd en gemonteerd. Betaling via de pin gewoon goed. By the way, de afspraken zijn super goed nagekomen. Top service dus.

ook op internet goede informatie maar ondanks dat toch bij het bedrijf gaan kijken.

Janssen

Zeer klantvriendelijk bedrijf

vriendelijk, snelle levering, meedenkend en zeer goede service

G.

Bestelling wordt voor de deur afgeleverd en niet in elkaar gezet en gedemonstreerd

Leveringsdatum en tijd zijn prima te regelen

Meer service bij aflevering

Geachte mevr Keijzers,
Op onze site staat duidelijk vermeld:
Uw bestelling wordt gratis zonder opbouw bij u thuis afgeleverd achter de eerste deur.
Mocht u de boxtwin door ons op willen...
Geachte mevr Keijzers,
Op onze site staat duidelijk vermeld:
Mocht u de boxtwin door ons op willen laten bouwen, dan kunt u dit als optie selecteren. Hiervoor rekenen wij € 50,00. U kunt hiervoor kiezen in uw winkelmand bij de keuze verzending.
De Boxtwin hoeft u niet te monteren, enkel uit de verpakking halen