Ina

We werden zeer hartelijk ontvangen na een rit van een uur met 2 kleindochters.
We werden zeer hartelijk ontvangen na een rit van een uur met 2 kleindochters.
We legden uit waar we voor kwamen en onder het genot van koffie en drinken voor de kleindochters kregen we de nodige informatie.
We wilden graag een aantal mogelijkheden zien qua onderschuif logeerbedden.
In de showroom enkele gezien. In het magazijn werd ook nog een ander model getoond.
Niets was te veel. Uitstekend bedrijf, snelle service,aardige personeel.
We zijn gegaan voor de Boxtwin. Onze kleindochter hebben al een nachtje gereserveerd!

Zeer goede uitleg bij aflevering,slim product, leveren wat ze beloven, kwaliteit

Ga zo door!

van Sprang

Snelle levering en prima service toen iets niet helemaal goed bleek. Top bedrijf!

Reageert direct bij vragen of opmerkingen. Toen er een te dikke matras was geleverd werd die meteen omgeruild. Altijd bereikbaar en denkt mee met de klant!

Op de site aangeven wat de dikte van de matrassen is die bruikbaar zijn.

Arnie Della Rosa

Goede site met duidelijk filmpje over gebruik onderschuifbed. Telefonisch snel te bereiken, vriendelijk en deskundig advies. Levering en montage volgens afspraak en op tijd binnen een week. Betaling... Goede site met duidelijk filmpje over gebruik onderschuifbed. Telefonisch snel te bereiken, vriendelijk en deskundig advies. Levering en montage volgens afspraak en op tijd binnen een week. Betaling pas bij aflevering.

Service, klantvriendelijk, deskundig.

Deze mensen stellen de klant centraal.

Particulier

Heel mooi en handig. Netjes afgeleverd en het is mooi materiaal

Stevige matrassen en latten bodem

Niks is prima zo

Bedet

Op afspraak bed box bekeken, en zag er prima uit! Besteld en thuis gebracht volgens afspraak. Bed is degelijk, mooi om te zien..en eenvoudig om te "bouwen" tot een 2 persoons boxspring. Echt mooie... Op afspraak bed box bekeken, en zag er prima uit! Besteld en thuis gebracht volgens afspraak. Bed is degelijk, mooi om te zien..en eenvoudig om te "bouwen" tot een 2 persoons boxspring. Echt mooie zware kwaliteit!
Wij zijn zeer tevreden.

Heel praktisch...en prima kwaliteit.

Michiel

Prettige communicatie, snelle levering

Mooi product, makkelijk in gebruik. Uit voorraad leverbaar. Persoonlijke communicatie.

eduard

Deskundig en behulpzaam

inventief systeem

imrand

Prima afspraken maken en goede service bij bezorgen en installeren

communicatie

Van Gend

Bedbox gekocht

Duidelijk, overzichtelijk

Hoekstra

Prima ervaring met Bedboxholland! Duidelijke en snelle communicatie en snelle levering van Boxtwin met matrassen.

Goed product, goede communicatie (ook op zondag!) en sneller dan gedacht geleverd.