Kuhlmann

Prima. Terzake doende

snelle reactie en levering

weet ik niet

Jolande

Snelle levering van enorm handige en stevige Boxtwins

We kregen goed en eerlijk advies in de showroom. De bedden werden goed verpakt geleverd en zien er heel goed uit, de hoezen zijn heel mooi gestikt. Onze 'logeerbedden' zijn een upgrade van de... We kregen goed en eerlijk advies in de showroom. De bedden werden goed verpakt geleverd en zien er heel goed uit, de hoezen zijn heel mooi gestikt. Onze 'logeerbedden' zijn een upgrade van de slaapkamers!

fred

informatie en bezorging

Romeyn

Prima!

Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan

Op site vermelden hoe je bij twijfel 2 kleuren hoezen kan bestellen zodat je bij levering kan kiezen.

SM

Snelle reactie en vriendelijke telefonische ondersteuning

Video - waar te zien is hoe het Boxtwin te bedienen is

Duidelijkheid erover dat het mogelijk was een kleur staaltje te bestellen. Dan denk ik dat ik een andere kleur had gekozen. Omdat ik niet wist hoe ingewikkeld het was om Boxtwin in elkaar te zetten... Duidelijkheid erover dat het mogelijk was een kleur staaltje te bestellen. Dan denk ik dat ik een andere kleur had gekozen. Omdat ik niet wist hoe ingewikkeld het was om Boxtwin in elkaar te zetten heb ik hiervoor EUR 50 betaald om dat voor mij te doen. Dit vind ik overdreven veel, nu dat ik meemaakte hoe snel en makkelijk dat was en daarnaast heb ik ook aangepakt. EUR 50 hiervoor vond ik echt niet gepasst.

Reactie Bedboxholland.nl:

Wij kunnen niet van tevoren weten waar de boxtwin moet komen staan. Bij u was het op de beneden verdieping, Wij maken natuurlijk vaker mee dat het bed naar boven moet en hebben we meer tijd nodig... Wij kunnen niet van tevoren weten waar de boxtwin moet komen staan. Bij u was het op de beneden verdieping, Wij maken natuurlijk vaker mee dat het bed naar boven moet en hebben we meer tijd nodig om het bed te kunnen plaatsen.

Sylvia Massy

Vriendelijk, goede afhandeling volgens afspraak, veel informatie vooraf

Klantvriendelijk, degelijk product

Nee

Nvt

Goede communicatie, degelijk product

Cecilya

Gelogen

Niet liegen over afmetingen van producten

Reactie Bedboxholland.nl:

Deze Klant heeft geen BOXTWIN , maar een slaapbank via BOL.COM gekocht.
Deze Klant heeft geen BOXTWIN , maar een slaapbank via BOL.COM gekocht.
Na de levering en montage kwam de klant erachter dat deze paste in de kamer en wilde deze retour sturen. Bij afhaling en controle in ons magazijn bleek deze beschadigd te zijn.
Bank is toch retour genomen door ons.

Marianne

Goede communicatie, mooi product, snelle afhandeling

Duidelijke communicatie

dhr G. Heldens

Goede bedden voor een betaalbare prijs

Van een van de 2 bedden was het laswerk niet goed gecontroleerd. Er staken namelijk 2 scherpe laspunten, die de onderschuif matras konden beschadigen