Rudi

Goede afhandeling van onze bestelling

goede communicatie

wij hebben geen op of aanmerkingen; zodus goed bezig

José Krüse-Koster

Geweldig!

Telefonisch goed bereikbaar, fijne communicatie en geweldige service, bij aflevering zag ik een andere kleur hoes dan die wij besteld hadden en in overleg hebben we de kleur die we liever wilde een... Telefonisch goed bereikbaar, fijne communicatie en geweldige service, bij aflevering zag ik een andere kleur hoes dan die wij besteld hadden en in overleg hebben we de kleur die we liever wilde een paar dagen later thuis gestuurd gekregen.

Geen, alleen maar TOPS!

L

Super

service

montageservice aanbieden, maar zelfs met twee linkerhanden is het gelukt

Henk Polman

Devprijs

Geen opmerking

Particulier

Uitstekende ervaring !
Gemakkelijk en vriendelijk contact.
Uitstekende ervaring !
Gemakkelijk en vriendelijk contact.
De Boxtwin (onderschuif bed) is uiterst praktisch, mooi en degelijk uitgevoerd, neemt niet veel ruimte in en voldoet geheel aan onze verwachtingen.
In een handomdraai in elkaar te zetten.
Heel fijn dat onze tempur matrassen (20 cm dik) goed passen op de Boxtwin. De bijgeleverde hoes sluit goed aan. Al met al staat het bijzonder netjes op onze logeerkamer en dat alles tegen een prettige prijs !
We zijn heel tevreden met het geleverde product !

Henk Dinkla

Makkelijk en vriendelijk contact. Het bedrijf doet wat het zegt en levert snel in overleg.

Barens

Snel leveren

Job

We wilden de Boxtwin graag voor aanschaf zien. We zijn opgehaald bij het station en hebben een uitgebreide demonstratie gekregen waar het eigen enthousiasme voor het product vanaf straalde. En we... We wilden de Boxtwin graag voor aanschaf zien. We zijn opgehaald bij het station en hebben een uitgebreide demonstratie gekregen waar het eigen enthousiasme voor het product vanaf straalde. En we hebben het onderschuifbed gekocht natuurlijk.

(Klant)vriendelijkheid, vakmanschap, prijs-kwaliteitverhouding

Zo doorgaan.

Prettig contact, snelle levering

what you see is what you get, geen addertjes onder het gras

zou het niet weten