van Straten

Top pagina

Beschrijf hier uw ervaring

Via deze pagina een geweldige b&b gevonden in Noordwijk aan zee.

Anas Albannaa

I booked the guesthouse

Ronan

Easy to find available rooms in the local area. Booking very straightforward.

cees van steenis

Een kleurrijk mozaiek

Bernie

Gutes Preis-Leistungsverhältnis. Die Preise und die freien Zimmer sind nicht immer aktuell

Wendy

Gastvrij verblif

Beschrijf hier uw ervaring

Ruim verblijf met erg vriendelijke ontvangst. We waren met onze zoon van 3, speelgoed kist stond voor hem klaar en we mochten bij de jonge poesjes kijken. Schone kamer, of eigenlijk stiludio met een zee aan ruimte en uitzicht over de weide met koeien. Ook genoeg informatie over de omgeving.

Carla

Makkelijk in gebruik en overzichtelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

De site is heel klantvriendelijk. De layout is herkenbaar en makkelijk ol te gebruiken. Zonder problemen vonden we wat we nodig hadden. Onmiddellijk kregen we een bevestigingsmail met de mogelijkheid om contact op te nemen mocht er iets niet juist verlopen. Onze hartelikke dank hiervoor! Bij onze reservering verliep ook alles zeer vriendelijk en correct.

Frieda vd Meijden

Overzichtelijke site met betrouwbare informatie. De B&B 's die aanbevolen worden en een goed cijfer hebben, zijn daadwerkelijk ook fijne adressen om te overnachten.

Beschrijf hier uw ervaring

de vele foto's vind ik fijn, omdat dit een goede indruk geeft van het verblijf. Daarnaast de vele reviews.

Sonja Schrijver

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk en makkelijk te boeken

Anonymous

We alalways consult this site for b7b's in the Netherlands