Agnes

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website, eerlijke informatie, klantvriendelijk, ik ben zeer tevreden met mijn boeking via jullie websitešŸ‘. Klasse šŸ‘.

FF weg

Beschrijf hier uw ervaring

Gemakkelijk in het gebruik. Simpel zoeken.

Fijne, duidelijke website!

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk om een goede B&B in de gewenste buurt te vinden. Direct een duidelijke mail met alle informatie. Fijn ook om recensies van anderen te kunnen lezen! Top site!

Prettige, duidelijke en overzichtelijke site!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb op de site aangegeven waarnaar ik op zoek was en tot mijn verbazing kwam er een enorme keuze. Heerlijk om zo gemakkelijk tot een keuze te komen.

David Gray

Very straight forward

Handig

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is handigen overzichtelijk, meteen alles duidelijk.

Beoordeling EER

Goede en overzichtelijke website

Hofstede

Zeer Prettig!

Beschrijf hier uw ervaring

Helder taalgebruik en duidelijk.
Hoefde geen vragen te stellen.

Ron

Langeadem

Gewoon slecht

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Ron, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over Bedandbreakfast.nl. Wij zouden graag meer gedetailleerd willen weten waarom u zo ontevreden bent over... Beste Ron, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over Bedandbreakfast.nl. Wij zouden graag meer gedetailleerd willen weten waarom u zo ontevreden bent over Bedandbreakfast.nl. Met goede feedback kunnen wij proberen onze service richting u te verbeteren. Wij willen u uiteraard graag verder helpen. Zou u ons via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl willen laten weten welke verbeterpunten u heeft? Wij zien uw reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl

Beschikbare goedkoopste kamer op de site was niet beschikbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

De aanbieder doet dan een voorstel voor een duurdere kamer. Dat is niet fijn en we zijn daar ook niet op in gegaan.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Anoniem, edankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is.... Beste Anoniem, edankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. B&B-eigenaren hebben ook de mogelijkheid om afwijkende prijzen in te voeren voor data, periodes of seizoenen. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website? Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl