Tamara

Fijne overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring

Veel keuze , overzichtelijk en voor iedereen denk ik wel iets leuks te vinden. Makkelijk contact met de eigenaren van de b&b. Kijk nu al uit naar onze verblijven

Veerle Van Overmeire

Gemakkelijk in gebruik

Beschrijf hier uw ervaring

Heel overzichtelijk en duidelijk. Zeker even goed als booking.com, en wat het segment bed and breakfasts betreft beter. Ik heb al verschillende keren via deze site geboekt. Het is ook fijn dat je... Heel overzichtelijk en duidelijk. Zeker even goed als booking.com, en wat het segment bed and breakfasts betreft beter. Ik heb al verschillende keren via deze site geboekt. Het is ook fijn dat je onmiddellijk met de eigenaar zelf contact hebt.

Emmy

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk en snelle reactie en de opgegeven informatie klopte helemaal

Jan Wuister

Soms klopt het niet

Beschrijf hier uw ervaring

De laatste 3 pogingen om te boeken zijn Mislukt, omdat het adres toch al vol was

Marian Schepers

Beoordeling site

Beschrijf hier uw ervaring

Recent meerdere keren gebruik gemaakt van deze site. Zeer duidelijk en compleet. Snelle reacties

Brepoels

Zeer overzichtelijk

Zeer prettig

Rosanne

Goede ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle reactie, vriendelijk, duidelijk antwoord op vragen!

Marjolijn

Goed onder de pannen

Beschrijf hier uw ervaring

Gebruiksvriendelijke website met heldere communicatie en een directe link naar de B&B eigenaar. Makkelijk vinden wat je zoekt.
Bij een volgende gelegenheid zal ik deze site beslist opnieuw...
Bij een volgende gelegenheid zal ik deze site beslist opnieuw raadplegen. Een handige en praktische tool om snel en goed onder de pannen te geraken. Top!

Joke Marteijn

Toegankelijkheid wesite bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Voor "computernerds" zoals de meeste van onze leeftijdgenoten is deze site heel zéér toegankelijk.

Goossens

Kortverblijf