Geurink

Erg prettige site!

Beschrijf hier uw ervaring

Alle bedandbreakfast boek ik op deze site. Ik vind het superfijn werken! Ik geef het vaak door aan anderen.

Koffeman

Geweldig,

Goede website..duidelijk helder

Lilian Runnenburg

Supersnel!!

Beschrijf hier uw ervaring

Hele duidelijke informatie en supersnelle positieve reactie!
Hele fijne en ervaring!

Cyrille Pettersen

Veel keuze en makkelijk zoeken

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond al heel snel een B&B op jullie website en heb er veel zin in om al te vertrekken.

De plak

De plak

Goed ontvangst

Michael Vedder

Gebruiksvriendelijke website

Beschrijf hier uw ervaring

De site is erg gebruiksvriendelijk, en je vindt gemakkelijk de mooiste B&B’s in de omgeving waar je naartoe wilt. Op de site zijn bij iedere B&B voldoende foto’s te vinden voor een goede... De site is erg gebruiksvriendelijk, en je vindt gemakkelijk de mooiste B&B’s in de omgeving waar je naartoe wilt. Op de site zijn bij iedere B&B voldoende foto’s te vinden voor een goede sfeerimpressie. Daarnaast zijn per B&B ook de voorzieningen duidelijk omschreven. Dit alles zorgt ervoor dat je gemakkelijk de perfecte B&B kunt vinden om te verblijven. Ik zou dit zeker aanraden aan mijn vrienden/familie!

HMeer

De IJsbout

Beschrijf hier uw ervaring

Ik k oim hier al een aantal jaren en vind het heerlijk de gezelligheid en zorgzaamheid van Marja en Kees zijn geweldig.
Het huisje heeft pas een verbouwing achter de rug waardoor de badkamer...
Het huisje heeft pas een verbouwing achter de rug waardoor de badkamer via het huis te bereiken is.Het verblijf is daardoor nog mooier en fijner.

Van Hattum

Gebruiksvriendelijke site

Beschrijf hier uw ervaring

Je kunt goed zoeken naar specifieke B&B ‘s.
Klein minpuntje dat men zich bed and breakfast noemt, maar vervolgens geen ontbijt aanbiedt.

Segers

Beschrijf hier uw ervaring

Alles goed, snel en duidelijk verlopen

Nathalie Simons-Pisani

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

duidelijk, overzichtelijk, alles makkelijk te vinden en te boeken!