Sonja Zimmer

Sehr gut

Gebruik van Bedandbreakfast.nl

zeer gebruiksvriendelijk
genoeg inlichtingen en verwijzingen naar websites van de huurders

Maaike

Goed aanbod, makkelijk zoeken

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi overzicht van een heleboel B&B's. Maakt het maken van een keuze lekker makkelijk.

Jeannette Goorhuis

B&B is voor ons de ideale dagjes weg.

Beschrijf hier uw ervaring

Veel goede ervaringen gehad bij verschillende B&B,s. over drie weken weer paar dagen genieten van een b&B in Winterswijk met onze hondjes. Heerlijk ontbijt, word verzorgd en de mensen allemaal zeer vriendelijk. Voor ons al jaren het ideale vakantie gevoel.

Kim Leijsen

Duidelijk overzicht

Beschrijf hier uw ervaring

Via deze site contact gelegd met de B&B waar we geboekt hebben. Super duidelijke website met ruime keuze!

anonymous

Overzichtelijke website en fijne werking

Beschrijf hier uw ervaring

makkelijke werking, zeer snel antwoord en correcte informatie

Laura

Verzorgd en vriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb 1 nacht mogen genieten van de rust die in de B&B heerst. Gezellige kamer, mooie badkamer en een uitgestrekt ontbijt. Ook mocht ik een fiets lenen, wat ik erg op prijs stelde! Omdat dit me zo goed was bevallen heb ik voor aankomende weken weer twee keer bij geboekt.

Hilbrands

Hallo

Beschrijf hier uw ervaring

Website goed mee te werken, enkel jammer dat het niet gelijk aangeeft dat de accomodatie vol is. Dit hoorde we pas een dag later.

Gebruik site

Beschrijf hier uw ervaring

Prima site, reserveren een beetje omslachtig. Zoeken waar dit kan en dat er nog weer extra gemaild moet worden met de eigenaar niet echt van deze tijd.
Komt niet snel naar voren bij zoeken via Google.

B&B Logement Onder de pannen

De nummer 1 voor het vinden van een bed&breakfast!

Beschrijf hier uw ervaring

Al sinds het bestaan van Bedenbreakfast.nl maak ik gebruik van de website, zowel als B&B-houder als B&B-gast. Ik vind het een mooie overzichtelijke site en het vinden en boeken van accommodatie gaat snel en er is veel keuze. Ook wanneer gasten een aanvraag doen bij mijn B&B verloopt dat heel soepel en snel. Via het contactformulier is er overleg en bij een boeking ontvang ik meteen de gegevens van de gast en wordt de boeking in de kalender gezet. Dit vind ik echt geweldig fijn want dat geeft gemak en duidelijkheid aan zowel mij als de gast over de beschikbaarheid van de accommodatie. Ook verloopt de communicatie met het team van Bedenbreakfast.nl snel wanneer ik met een vraag zit, wordt deze snel beantwoord. Al deze factoren maken voor mij dat ik deze site de nummer 1 van Nederland vind.