Paasen, Heinz

Die von Ihnen angebotenen und von uns gebuchten b&b waren durchweg sehr gut.
Die von Ihnen angebotenen und von uns gebuchten b&b waren durchweg sehr gut.
Tolle Unterkünfte und immer sehr liebe Vermieter, da wir nur mit dem Fahrrad Urlaub machen ist Ihr Portal für uns das richtige.

Sehr geehrter Herr Paasen,
Sehr geehrter Herr Paasen,
herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen unser Angebot zusagt und Sie für Ihren Aktivurlaub die passenden Unterkünfte auf unserer Webseite finden.
Freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

A. M.

Mooi overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ben tevreden over de site, heel uitgebreide en overzichtelijke beschrijving over de verhuurde appartement of kamer.
Ik kan wel wat punten opnoemen wat verbeterd kan worden:
Foto’s...
Ik kan wel wat punten opnoemen wat verbeterd kan worden:
Foto’s zijn soms niet zo scherp, daar kan wat aan gebeuren .
Wat ik ook belangrijk vind is dat ik niet alleen van de natuur omheen de foto’s zou willen zien als ik een appartement of kamer uit wil kiezen maar de bijhorende foto van de gehele kamer en de badkamer. Dus als ik tussen 2-3 appartement of kamer een keuze mag maken dan wil ik graag de juiste (en ook grote) foto erbij. Veel verhuurders hebben echt een mooie, duidelijke site maar er zijn ook waar ik niet voldoende informatie kan vinden.
Bijvoorbeeld: als de slaapkamer met de trap bereikbaar is in een appartement dat kunnen ze ook vermelden en waar de badkamer zich bevind met een bad of een douche of er een bank is om te zitten of de kamer een balkon heeft of een terras( geen: balkon/terras).

Prijzen zijn niet all-in.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De prijs werd ineens €367 ipv €300. Bij mijn eerste reserveringsaanvraag kwam er 50% bovenop de advertentieprijs van €300 voor 4 personen voor 1 nacht op de door ons gekozen datum.

De prijs werd ineens €367 ipv €300.
4 x €3.- toeristenbelasting is €12.-
4 x €15.- ontbijt is €60.-
1 x parkeren is €12,50

Alles bij elkaar opgeteld kwam dat dus neer op €451,50.
Ik vind dit dus pure tijdverspilling en heb via booking een hotel geboekt.
Jammer dat ze de zaak zo probeerden te misleiden.

Mocht ik weer eens een nachtje weg gaan ga ik het zeker nog eens proberen, ik geloof niet dat ze allemaal zo boven in het rijtje van de beste prijs/locatie proberen te komen.

Jenny Woodhead

We have not stayed at the B&B yet but the booking and website was easy to navigate.

Camping B&B "De Meppelerweg".

Onduidelijk.

Redelijk positief.

Verstoep

Heel goed

heel goed

Dieneke

Reserveringen blijken achteraf toch niet boekbaar…

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op 1 dag twee pogingen gedaan om accommodatie te boeken. Stonden beiden open. Bleek uiteindelijk toch gereserveerd en niet ‘dicht’ gezet. Andere adres waren op vakantie en vergeten kalender dicht te... Op 1 dag twee pogingen gedaan om accommodatie te boeken. Stonden beiden open. Bleek uiteindelijk toch gereserveerd en niet ‘dicht’ gezet. Andere adres waren op vakantie en vergeten kalender dicht te zetten.

Beste Dieneke,
Beste Dieneke,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Anita

Duidelijk, makkelijk zoeken. Beschikbaarheid ontbreekt helaas vaak.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is makkelijke zoeken, duidelijke omschrijving en goede foto’s. Helaas is vaak niet te zien of er een kamer beschikbaar is.
Dan moet dit per mail worden aangevraagd en heel vaak is er dan...
Dan moet dit per mail worden aangevraagd en heel vaak is er dan niks vrij. Kost veel wachttijd. Als de beschikbaarheid meteen zichtbaar was, zou dat het zoeken enorm verbeteren.

Beste Anita,
Beste Anita,
Alvast hartelijk bedankt.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Egel

Leuke en handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne site om mooie bb te boeken.

M Snel

Goede site