P

Angenehm und unkomplizert

Ineke Bontjer

Mooiste vakantie site

Beschrijf hier uw ervaring

Door zelf te filteren kom je bij de lijstje van je wensen. Ook heb ik een verbeter punt. Laat mensen kiezen uit. Klassiek/ moderne (eigentijdse) inrichting. Dat scheelt een hoop zoeken. Kalender... Door zelf te filteren kom je bij de lijstje van je wensen. Ook heb ik een verbeter punt. Laat mensen kiezen uit. Klassiek/ moderne (eigentijdse) inrichting. Dat scheelt een hoop zoeken. Kalender verplichten is ook handig.

Nancy Keujer

Nachtje bed & Breakfast

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind de site overzichtelijk en mooie foto's

Veronica Kruijswijk

Helder en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Bedandbreakfast.nl is een overzichtelijke site die heldere informatie geeft. Door de eenvoudige en heldere informatie weet je als klant wat je te wachten staat als je je overnachting boekt.

Hans

Fijne website!

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi uitgevoerd, snel bij de benodigde informatie

Nanine Verhelst

Beschikbaarheid deelnemers niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring

Vrijwel alle B&B’s die ik heb gebeld en die volgens de website nog kamers vrij hadden, waren volgeboekt.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Nanine Verhelst,
Beste Nanine Verhelst,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl