Nina Cillari

Prettig en makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Al vaker gebruik van gemaakt. Prettige en makkelijke manier om een B&B te vinden en kamer te reserveren

Gijsbertus

Informatief, reserveren is omslachtig.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima informatieve site, wij krijgen echter al meer dan 24 uur geen reactie van verhuurder. Direct contact kan prettig zijn, maar op deze manier niet. Wij weten niet waar we aan toe zijn. Dit kan anders.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Gijsbertus, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag gehad heeft. Normaliter kunt u deze binnen 24u verwachten. Wij willen graag voor u... Beste Gijsbertus, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag gehad heeft. Normaliter kunt u deze binnen 24u verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie. Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl

Hugo

Een fijn adres met een gastvrije gastvrouw

Beschrijf hier uw ervaring

een kort maar mooi verblijf op een rustige locatie.

anonymous

Snelle website, alleen de datum, die verandert spontaan!

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het invoeren van de datum, wil de vorige ingevulde datum nog wel eens spontaan terug springen. Dat is irritant. Vul je 2 dagen in, springt de vertrekdag één dag terug en krijg je een overzicht van ééndags accommodaties. Verder goed werkend.

Stefan dekkinga

Top 10

Snel safe en vriendelijk

Top en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne site, duidelijk en veel extra informatie.
Goede service en leuke accomodaties.

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Super bedrijf! Snelle reactie na de reservering. Site is erg overzichtelijk. Fijn dat er ook reviews te vinden zijn over de b&b's

Marjantje

Niet altijd beschikbaarheid, terwijl wel aangegeven.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind het een fijne, duidelijke en mooie site. Goede zoekfunctie. Wat jammer is, is dat wanneer je een datum opgeeft, je beschikbare B&B’s te zien krijgt, maar in ons geval dan toch na een reserveringsbevestiging hoort dat er geen beschikbaarheid is. Dit is 3 keer voorgekomen.
Jammer want dat is teleurstellend.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Marjantje, Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u drie keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk... Beste Marjantje, Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u drie keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data. De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden. Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl! Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl

Handig

Makkelijk en overzichtelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel een goed overzicht, gemakkelijk in gebruik. Enige nadeel is dat je even moet afwachten tot je reactie van de B&B krijgt of een boekingsverzoek definitief is.