Hans

Review

Beschrijf hier uw ervaring

Een beschikbaarheidstool zou een hele verbetering zijn

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Hans, Bedankt voor uw feedback. Wat bedoeld u precies met een beschikbaarheidstool? De B&B's op onze website proberen de kalender zo goed mogelijk bij te houden. Heeft u een aanvraag gedaan... Beste Hans, Bedankt voor uw feedback. Wat bedoeld u precies met een beschikbaarheidstool? De B&B's op onze website proberen de kalender zo goed mogelijk bij te houden. Heeft u een aanvraag gedaan waar u uiteindelijk niet terecht kon? e B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft? Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl

Danny Koeleman

Rectificatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik hou mijn tekst erin die hieronder staat, maar na een e-mail conversatie met de houder van de site, is me een en ander duidelijker geworden. Het blijkt dus dat meerdere eigenaren van B&B's hun kalenders niet bijwerken waardoor het lijkt dat er nog data vrij zijn, maar zodra ze je privé benaderen blijkt dat niet zo te zijn. Niet netjes van de B&B-houders dus, daar heeft de eigenaar van de site niets mee te maken.

Ik heb geboekt, heb netjes gewacht op de mail van de eigenaresse van de B&B ter bevestiging en kreeg vervolgens te horen dat ze al volgeboekt was en dat dat niet op de site naar voren is gekomen. Ik kon maar weinig vinden waar een keukentje bij was en waar ik zelfstandig was, had ik er eindelijk eentje, blijkt het niet goed vermeld.

Adri Kieboom

Op zoek naar een overnachting.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel gemakkelijk te vinden via deze site.

José Guyot

Facile, clair, net et precis, complet

hay. Maessen

Bedankt BedandBreakfest

Beschrijf hier uw ervaring

Alle hotels waren volgeboekt in amsterdam toen ik bedacht dat de B&B in omgeving a,dam een goed alternatief konden betekenen
jullie Site was erfect om snel wat te vinden, perfect geholpen

Altijd succesvol

Beschrijf hier uw ervaring

Waar je ook naar op zoek bent .... voor iedere portemonnee is een kwalitatief goede b&b te vinden via jullie biekingssite

Wouthera Hermans

Duidelijke website goed overzicht

Inge

Op zoek naar DE B&B voor ons

Beschrijf hier uw ervaring

Op meerdere websites gezocht naar DE accommodatie voor ons. Maar uiteindelijk geboekt via Bedandbreakfast.nl Goede zoekfilters voor zwembad, jacuzzi, duidelijke foto’s, fijn dat je ook op de kaart kunt zoeken. Helaas kun je alleen op 2 personen zoeken en niet op kind. Nu had ik een leuke B&B waar kinderen niet welkom zijn. Naderhand extra filter ingeschakeld voor kinderen welkom. Ik had liever bovenaan bij de 2 personen een onderscheid gehad volwassen/kind. Daarnaast had ik voor een betreffende periode gereserveerd, maar deze periode was achteraf niet te boeken. De boeking is na overleg omgezet.

A. Hendriks

Fijne site zonder winstoogmerk.

Beschrijf hier uw ervaring

Diverse zoek opties. Rechtstreeks contact met eigenaar. Geen hoge extra service kosten aan dus eerlijke prijs.