Stefan dekkinga

Top 10

Snel safe en vriendelijk

Top en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne site, duidelijk en veel extra informatie.
Goede service en leuke accomodaties.

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Super bedrijf! Snelle reactie na de reservering. Site is erg overzichtelijk. Fijn dat er ook reviews te vinden zijn over de b&b's

Marjantje

Niet altijd beschikbaarheid, terwijl wel aangegeven.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind het een fijne, duidelijke en mooie site. Goede zoekfunctie. Wat jammer is, is dat wanneer je een datum opgeeft, je beschikbare B&B’s te zien krijgt, maar in ons geval dan toch na een reserveringsbevestiging hoort dat er geen beschikbaarheid is. Dit is 3 keer voorgekomen.
Jammer want dat is teleurstellend.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Marjantje, Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u drie keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk... Beste Marjantje, Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u drie keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data. De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden. Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl! Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl

Handig

Makkelijk en overzichtelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel een goed overzicht, gemakkelijk in gebruik. Enige nadeel is dat je even moet afwachten tot je reactie van de B&B krijgt of een boekingsverzoek definitief is.

Sonja Zimmer

Sehr gut

Gebruik van Bedandbreakfast.nl

zeer gebruiksvriendelijk
genoeg inlichtingen en verwijzingen naar websites van de huurders

Maaike

Goed aanbod, makkelijk zoeken

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi overzicht van een heleboel B&B's. Maakt het maken van een keuze lekker makkelijk.

Jeannette Goorhuis

B&B is voor ons de ideale dagjes weg.

Beschrijf hier uw ervaring

Veel goede ervaringen gehad bij verschillende B&B,s. over drie weken weer paar dagen genieten van een b&B in Winterswijk met onze hondjes. Heerlijk ontbijt, word verzorgd en de mensen allemaal zeer vriendelijk. Voor ons al jaren het ideale vakantie gevoel.