Miranda

Goed geregeld, dankjewel

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website en makkelijk om te vinden wat je zoekt. Ik moest wel zoeken naar de bnb’s die veel tulpen hebben gekregen. Dat mag wat mij betreft, makkelijker vindbaar zijn.

Marian

Beschrijf hier uw ervaring

Website is duidelijk. Goede weergave van de B&B .

Victor van Dijk

Mooie site maar kan nog beter

Beschrijf hier uw ervaring

Wat mist op de site is de mogelijkheid om naast de plaatsnaam een zoekafstand in te voeren.
Wat in het systeem mist, is dat je niet kunt zien of kamers echt beschikbaar zijn. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat een kamer niet beschikbaar is, dat hoor je dan pas aanzienlijk (tot een dag) later als de eigenaar wat laat reageert.
Wat ik ook niet goed vind, is dat als je één overnachting intoetst, je in de kleine lettertjes moet lezen dat je min8maal twee of drie nachten moet boeken. Dan zou zo’n BenB niet op moeten poppen.

anke

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring

alles goed te vinden en eventueel te kunnen zoeken op specifieke kenmerken

Annebelle van den Bergh

Beoordeling site Bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zocht een overnachting in omgeving van Schoorl.
In een oogopslag zag ik de aanbiedingen op de site. Vervolgens liep het contact met de B&B voorspoedig. Prima geregeld.

Ruud Groen

Overnachting Overijssel

Beschrijf hier uw ervaring

De site werkt prettig. Wel is het jammer dat de bewuste B&B beschikbaarheid per kamer toont maar vervolgens na het boeken aangeeft dat de kamer niet beschikbaar is.

H.M.Tromp

Heel goed

eenvoudig en efficient

Blankespoor

Heel goed

Karin

Heerlijk

Beschrijf hier uw ervaring

Een prachtige bed and breakfast van alle gemakken voorzien. Fijn matras, goede douche. De tuin is geweldig! Zo ook de omgeving. Aanrader om even echt helemaal weg te zijn. Dank voor de gastvrije... Een prachtige bed and breakfast van alle gemakken voorzien. Fijn matras, goede douche. De tuin is geweldig! Zo ook de omgeving. Aanrader om even echt helemaal weg te zijn. Dank voor de gastvrije ontvangst!

Leen Gelderblom

Het is een toepasselijke naam en makkelijk te vinden

Beschrijf hier uw ervaring

Het werkt heel makkelijk en alles is goed te vinden en af te handelen. Er is een ruime keus aan B&B ‘s