Soeltan

Heerlijk!

Beschrijf hier uw ervaring

Heerlijk verblijf gehad! Prachtige locatie, heel vriendelijke eigenaren en alles tot in de puntjes verzorgd. Niets op aan te merken. Echt een aanrader!

Liesbeth ten Have

Goede website

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en makkelijk te boeken via deze site

Diana van Trigt

Beschrijf hier uw ervaring

duidelijke site waar je gemakkelijk op kunt zoeken naar de b&b van je wensen

Yvonne

Goede website

Beschrijf hier uw ervaring

verbeterpunt. Mogelijkheid om te kunnen selecteren op 4 personen, 2 kamers/appartementen en 2 badkamers

Sonja Iestra

Fantastisch én van deze tijd!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij, mijn man en 2 dochters, hebben een heerlijk verblijf gehad bij Roelie! Wij zijn vegan en als ontbijt verraste ze ons met heerlijke vegan pannenkoeken en zelfgemaakte vegan muffins. Écht té... Wij, mijn man en 2 dochters, hebben een heerlijk verblijf gehad bij Roelie! Wij zijn vegan en als ontbijt verraste ze ons met heerlijke vegan pannenkoeken en zelfgemaakte vegan muffins. Écht té lekker, niks is haar teveel. Dus top!

L.Stoel

Beoordeling 11okt2020

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige site, vooral de kaart-functionaliteit is heel handig. Enige feedback is dat de eerste B&B die ik probeerde te boeken toch niet beschikbaar bleek, ondanks dat de site dat wel aangaf. In de... Prettige site, vooral de kaart-functionaliteit is heel handig. Enige feedback is dat de eerste B&B die ik probeerde te boeken toch niet beschikbaar bleek, ondanks dat de site dat wel aangaf. In de bevestigingsmail hebben ze wel het nette verzoek staan dit te laten weten als het voorkomt, dus er is wel een feedback-moment ingebouwd.

Adrienne

Erg handig

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn zoeken op bedenbreakfast op faciliteiten die je belangrijk vindt.

suzanne

Makkelijk zoeken

Beschrijf hier uw ervaring

als je de provincie en de data ingeeft heb je heel snel een overzicht

Buytenplaets

Super leuk en knus

Beschrijf hier uw ervaring

Echt heel knus en goede service

Kelvin

Rustig geslapen

Beschrijf hier uw ervaring

Verblijf is keurig ingericht en ligt ondanks de ligging bij het spoor in een rustige omgeving. Gastvrije mensen en goede instructie omtrent corona-virus en handleiding voor gebruik. Ontbijt goed... Verblijf is keurig ingericht en ligt ondanks de ligging bij het spoor in een rustige omgeving. Gastvrije mensen en goede instructie omtrent corona-virus en handleiding voor gebruik. Ontbijt goed verzorgd.