Mark van Haaren

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

direct te vinden op internet, overzichtelijk aanbod
problem is wel dat je niet zeker weet of je naa reservering de kamer ook werkelijk krijgt - je moet wachten op het antwoord van de beheerder. in mijn geval kwam dat gelukkig snel

Anonym

Super übersichtliche Seite mit viel Auswahl an Unterkünften, schneller Kontakt mit dem Vermieter

Mariska Boek

In één oogopslag

Beschrijf hier uw ervaring

Zoekactie met 1 item mogelijk, met mogelijkheid tot uitbreiding zoekactie in relevante , logische volgorde. Overzichtelijk resultaat zoekactie, met duidelijke vermelding van afstand tot gezocht adres.

Celine van Wijk

Top site

Beschrijf hier uw ervaring

Wat mij altijd erg bevallen heeft aan de site is dat je overal wel iets kan vinden. Ook kan je duidelijk zien of de bed&breakfasts nog beschikbaar zijn of niet.

Dankzij al deze leuke bed&breakfasts heb ik al een aantal leuke weekendjes weg gehad en zullen er vast nog veel meer volgen.

Janita

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

duidelijke site goede zoekmogelijkheden.

Ans Frederiksen

De ingang tot alle B&B's in NL en daarbuiten

Beschrijf hier uw ervaring

Handige site om te zoeken in het enorme B&B aanbod in NL en daarbuiten. Veel filter mogelijkheden. Verbeterpunten: de waardering van gasten is onrealistisch hoog (lager dan een 8.5 is zeldzaam) en als je bijv. filtert op "Privé badkamer", dan krijg je alle B&B's te zien met 1 of meerdere Privé badkamers. Maar eigenlijk zouden alle kamers zonder Privé badkamer dan verborgen moeten zijn. Dat geldt ook voor de andere filters, zoals Ontbijt. Nu moet je altijd alle filters dubbelchecken.

Doeke Oosterbaan

Goede site prim !!

Beschrijf hier uw ervaring

Verbetering is dat bij mijn boeking, 2 B&Bs de beschikbaarheid niet hadden bijgewerkt en daardoor vol waren.

Anonyme

Réponse instantanée à ma demande

Rita van Rijn

Super goed.

Anonymous

I have used this site last year to find a place in Nijmegen and again recently to reserve a place in den Bosch.