Robby Lenaerts

Beoordeling Bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, sterk punt naar mijn mening is de snelheid van respons en vooral het gebruiksgemak. Geweldig!
Ook positief dat bij de vermelding van de prijs taks inbegrepen is.

Bert van den berg

Fijne duidelijke overzichtelijke website. ­čĹŹ

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste keer voor ons dat we een B & B geboekt hebben mede door deze duidelijke site. Dus gaan ons laten verrassen volgende week.

J Roelofs

Spontaan uitje

Nvt

Toegankelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Er staat soms neem contact op met het hotel, terwijl het geen hotel is maar een B&B. Voor de rest wijst het zichzelf

Joke

Bed and breakfast zoeken

Beschrijf hier uw ervaring

In zijn algemeenheid zeer tevreden, maar wat ik prettig zou vinden als je zelf kan zien wanneer een bed and breakfast vrij is.
Dat is het geval bij veel van dergelijke sites, want mogelijk kun je je dan aanpassen.

Anonym

Angenehm, dass man sieht, welche B&Bs zu dem Zeitpunkt verf├╝gbar sind

Tilly Vermeij

Ontbreken van belangrijke informatie:
Vaak is het niet duidelijk of het een tweepersoonsbed is en hoe breed dat dan wel is, of dat het 2 aparte bedden betreft.
Foto's geven vaak...

nvt

Zorgvuldigheid en zuiverheid maakt het onderscheid

Beschrijf hier uw ervaring

De website reageerde bij mij af en toe onrustig. O.a. onverwacht doorscrollen, zodat ik zelfs eenmaal opnieuw moest beginnnen.

Ann Brants

Perfecte service

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie website met mooie foto's om de B&B te illustreren. Veel filters om makkelijker DE geschikte B&B te vinden. een van de weinige platformen waar je kan filteren op fietsvriendelijke logementen.

C.A.Matsinger

B&B zoeken

Beschrijf hier uw ervaring

Hier vind je duidelijke informatie van de mooiste plekjes tegen betaalbare prijzen!