J. Vink-den Haan

Uitstekende B&B

Beschrijf hier uw ervaring

Eén nacht in de blauwe kamer verbleven met mijn zoontje van 8 jaar. Prima slaapkamer met zitje en ruime badkamer. Omdat wij de enige gasten waren, hoefden wij deze niet te delen.
Vanwege het mooie weer in de ochtend lekker buiten kunnen ontbijten

van Gils

Overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring

Gemakkelijk bed en breakfasts te zoeken via deze website. Vooral de filter opties zijn erg handig (locatie, prijsklasse, aanwezigheid van bepaalde voorzieningen).

Ruud

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijk, voldoende filters om mee te werken

Wyona Antonisen-Praet

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring

Prima site, er staat veel op, alles wat je nodig hebt voor een boeking, alleen jammer dat je niet direct kan boeken. Nu was de kamer nog vrij op jullie site, maar na contact met de eigenaar bleek dit toch niet meer zo te zijn, dus moesten we verder zoeken.

Esther

Beschrijf hier uw ervaring

De eerste 2 B&b's waren volgeboekt, terwijl de website aangaf dat er nog plek was.

Anonym

Alles einwandfrei geklappt.

Annette ter Kuile

Prettige en klantvriendelijke web site

Beschrijf hier uw ervaring

De website is zeer klantvriendelijk. Alles wijst zichzelf. De informatie is uitstekend.
Een punt wellicht qua informatie: voor mensen die niet goed ter been zijn, is het handig te weten of er een slaapkamer al dan niet op de begane grond is.

T.Groeneveld

Helder en efficiënt

Beschrijf hier uw ervaring

Wij wilden een dag tevoren nog een overnachting boeken maar zouden binnen 24 uur bericht krijgen. Wij wilden bij boeking toen graag direct weten of we terecht zouden kunnen. Dit ivm het bepakken van onze fietsen. Begrijpelijk maar duurde voor ons te lang.

Kaatje

Fijne en duidelijke site

Mieke

Nieuw voor mij!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor her eerst gebruik gemaakt van deze site, waar ik via Google terechtkwam