Dany

Der Aufbau der Seite gefällt mir, auch die Eingabe mit Hilfe des Filters.

Was ivh nicht gut finde, und das ist mir jetzt schon das zweite Mal passiert, das man mit Hilfe des Datums für...

mar

Jammer

Beschrijf hier uw ervaring

Wij wilden graag boeken en dachten dat het vrij was maar het bleek niet bijgewerkt

Beste Mar,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Anja Spoelstra

Foutieve informatie van Bedandbreakfast

Beschrijf hier uw ervaring

volgens de website was een B&B beschikbaar, reservering gemaakt, maar kreeg een mail van de B&B zelf dat ze vol zaten

Beste mevrouw Spoelstra,

Conny

Geen zekerheid.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een reserveringsaanvraag gedaan voor een B&B in de ochtend. Er is daarop pas laat in de avond gereageerd waardoor ik die mail pas in de loop van de volgende dag zag. Toen ik de reservering uiteindelijk definitief wilde maken kreeg ik een mailtje dat de kamer al verhuurd was.
Deze manier van reserveren is veel te omslachtig en voor mij als klant was het niet duidelijk dat de kamer niet voor mij werd vrijgehouden tot mijn reactie.
Wij komen van ver naar de omgeving van de betreffende B&B voor een uitvaart van een familielid en alles daaromheen. Nu moet ik op de allerlaatste nipper nogmaals op zoek naar een slaapplaats. Heel vervelend!
Er moeten blijkbaar 4 mails over en weer gestuurd worden voordat je reservering eens definitief is. Tot de laatste mail heb je geen zekerheid dus.

Beste Conny,

Op Bedandbreakfast.nl werken we met vrijblijvende reserveringsaanvragen. Als u het fijner vindt om direct te kunnen reserveren, dan kunt u wellicht eens op Bedandbreakfast.eu kijken. Hierop vindt u ook mooie accommodaties in Nederland, welke u wel direct kunt boeken en betalen. U hoeft dan geen reactie van de eigenaar meer af te wachten. U kunt de accommodaties herkennen aan het groene pasje rechtsboven in het hoekje van de foto.

Ruud Bakker

Datum beschikbaarheid klopt niet

Beschrijf hier uw ervaring

Via de site kun je opgeven voor welke datum je een overnachting zoekt. Dat hadden wij gedaan en er kwam een optie naar voren die wij vervolgens wilden boeken. Er waren daar overigens meerdere kamers nog beschikbaar.
Nadat wij gereserveerd hadden, kregen wij een uur (of enkele uren) later te horen dat er geen plaats was. Dat vonden wij merkwaardig.
Wij hebben daarom uiteindelijk ergens anders iets geboekt, buiten jullie site om.

Beste meneer Bakker,

E

Beschikbare data bleken niet beschikbaar achteraf.....

Beschrijf hier uw ervaring

via de site een overnachting geboekt en zo later bleek door verhuurder:reeds volgeboekt! onbegrijpelijk dat beschikbare data dus niet beschikbaar zijn. Ik heb begrepen dat verhuurder zelf verantwoordelijk is (en niet bedandbreakfast.nl)voor bijhouden van beschikbare data maar het blijft teleurstellend ....

Ellen Eenjes

Zoektocht

Beste mevrouw Eenjes,

Bedankt voor uw feedback. We begrijpen niet wat u precies bedoeld. Kunt u uw feedback wellicht iets verder specificeren?

Bij voorbaat dank.

Willem van Stigt

Een handig boekingssysteem

Beschrijf hier uw ervaring

Doelmatig, accuraat, makkelijk in gebruik.
Een koppeling met Google Maps zou een stap voorwaarts zijn

Dirk

KWAM TOEVALLIG OP DE SIDE TERECHT VIA ZOEKEN IN GOOGLE.

SITE WAS OVERZICHTELIJK VERDER GEEN PROBLEMEN MEE GEHAD

Marion Kuil

Prima titel, geeft exact aan waar het over gaat.

Beschrijf hier uw ervaring

De website is prima, duidelijk.