John Bond

Eerste keer bij Bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Prima ervaring, simpel en duidelijk.

Mirjam ten Buuren

Overzichtelijk en makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie, duidelijke website met een compleet en ruim overzicht van B&B adressen in Nederland. Ik kon gemakkelijk een leuke B&B vinden voor een heerlijk weekendje weg.

Astrid Vermeere

Klantvriendelijk en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring

De website geeft meteen duidelijk aan of het diervriendelijk was, dat was mijn eerste criterium om naar te zoeken. Verder ga ik zeker een volgende keer nogmaals zoeken op bedandbreakfast.nl omdat je... De website geeft meteen duidelijk aan of het diervriendelijk was, dat was mijn eerste criterium om naar te zoeken. Verder ga ik zeker een volgende keer nogmaals zoeken op bedandbreakfast.nl omdat je een mooi overzicht krijgt van de faciliteiten, locatie en recensies van de B & B.

Sj

B&B

Makkelijk zoeken
Soms onduidelijke of wat wenig foto's

Thea Visser

Toegankelijkheid website

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site met info en foto’s

Francis vernooij

Wow!

Beschrijf hier uw ervaring

De site is mooi en overzichtelijk. Er is werk van gemaakt om je gelijk een thuis gevoel te geven. Geeft een knus gevoel.

Paul Cobelens

Korte ziektocht

Beschrijf hier uw ervaring

Na lang zoeken zonder resultaat, kwamen we op “ bedenbreakfast. nl“ Al snel vonden we een mooie locatie tegen een redelijke prijs. We kregen ook snel reactie op onze vraag.Kortom: prima site om... Na lang zoeken zonder resultaat, kwamen we op “ bedenbreakfast. nl“ Al snel vonden we een mooie locatie tegen een redelijke prijs. We kregen ook snel reactie op onze vraag.Kortom: prima site om een b&b te boeken.

Yolanda

Goed en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Boek al meerdere jaren overnachtingen via bed & Breakfast. Nog nooit teleurgesteld.

Hoeve Opscheumer

Eerlijk

Beschrijf hier uw ervaring

De site B&B is duidelijk. Eerlijk naar de accommodatiehouders toe. B&B hanteert een vast lidmaatschap en bedenkt geen trucjes om er zelf rijker van te worden.

Roelie

Duidelijke site, prima communicatie