Pierre Dessouroux

Bedandbreakfast a bien évolué... je m'en sers depuis des années !

Vd Sar

Mooie site

Beschrijf hier uw ervaring

Een fijne en overzichtelijke site. Een verbeterpunt zou wat mij betreft zijn om achter de plaats ook de provincie te zetten per b en b. Nu kan je alleen per provincie invoeren. Als je alles... Een fijne en overzichtelijke site. Een verbeterpunt zou wat mij betreft zijn om achter de plaats ook de provincie te zetten per b en b. Nu kan je alleen per provincie invoeren. Als je alles selecteert is het in eerste oogopslag aan sommige plaatsen niet te zien in welke omgeving je zit. Tenzij je aardrijkskunde erg goed is.

Moon

Prima overzichtelijke site
Heldere uitleg en informatie. Alles goed te vinden.

Van Campen

Heerlijke plek

Beschrijf hier uw ervaring

Heerlijk huisje met alle voorzieningen en eigen opgang. Top!

Myriam Nijsten

4 b en B’s waarvan 1 niet goed

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb 4 b en B’s via uw site geboekt. Bij een is de reservering die de eigenaar naar mij terug stuurde nooit bij mij aangekomen. Ik heb wel van de eigenaar na een persoonlijke mail van mij een... Ik heb 4 b en B’s via uw site geboekt. Bij een is de reservering die de eigenaar naar mij terug stuurde nooit bij mij aangekomen. Ik heb wel van de eigenaar na een persoonlijke mail van mij een screenshot gekregen waarop wel te zien was dat de eigenaar had gereageerd. Uiteindelijk heb ik er toch twee overnachtingen gehad maar kreeg naderhand niet van uw site een bericht met de vraag voor mijn ervaringen. Er is duidelijk iets mis gegaan bij uw site. Jammer genoeg daardoor geen positieve review kunnen doorgeven wat de eigenaar zeker verdiend heeft.

Ellen Hendriksen

Niet beschikbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Veel bed & breakfast waren niet beschikbaar.
Waarom staat dit nergens aangegeven?

Beste mevrouw Hendriksen,
Beste mevrouw Hendriksen,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Cagli kadir

Ik mocht niet komen om dat ik van belgie ben dat er veel problemen zijn geweesr en zo ik ben werfleider ik ben laatste 2 maanden 20 hotels geweest en nooit zo iets gezien gehoord en dan ben ik naar... Ik mocht niet komen om dat ik van belgie ben dat er veel problemen zijn geweesr en zo ik ben werfleider ik ben laatste 2 maanden 20 hotels geweest en nooit zo iets gezien gehoord en dan ben ik naar andere hotel gegaan en er is zo een maat regel niet van toepassing Maar mevrouw DANIELA zegt van wel maar ook mijn vraag heeft zij niet beantwoord maar geen probleem dank u mvg

?

Beste Cagli Kadir,
Beste Cagli Kadir,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u een vervelende ervaring heeft gehad met een B&B. Wij hopen dat u een goed alternatief heeft kunnen vinden. Wanneer wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij dat natuurlijk graag via het contactformulier op onze website.

De boer

Niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring

2 x een b&b geboekt bij deze site, nadat ik op datum had geselecteerd.
Kreeg van beide de melding dat ze niet beschikbaar waren op de gekozen datum. Ik vind de site dus niet up to date.

Beste De Boer,
Beste De Boer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Beek, van

Reservering B&B B-osch in Budel

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk in te vullen en te zoeken, snel antwoord en bevestiging van de reservering.

M. Van Houtum

Goede site, betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind het hoogst irritant dat ik mag filteren opzeg bijv accomodatie eigenschappen en dat telkens als ik wat aanvink ik terugga naar het aanbod van de aangevinkte voorkeur, bijv begane grond. Als... Ik vind het hoogst irritant dat ik mag filteren opzeg bijv accomodatie eigenschappen en dat telkens als ik wat aanvink ik terugga naar het aanbod van de aangevinkte voorkeur, bijv begane grond. Als ik nog twee zaken aan wil vinken bijv eigen parkeerplek en eigen entree dan word ik tussendoor telkens naar het aanbod geleid. Beter is dat ik op opslaan druk als ik klaar ben en dat dan alles wat beschikbaar is op mijn zoekopdracht eruit kan komen. Dit geld ook voor alle andere te kiezen filters, zoals kamerfaciliteiten waar meer dan twee keuzes in te maken zijn. Ik gebruik veel filters, dit stoort mij in het gebruik.