Claudia

Tja

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas bleek na contact met de accommodatie dat er allerlei bijkomende kosten waren. Zoals toeslag doordat we maar 1 nacht wilden boeken en toeristenbelasting. Dit maakte de overnachting meteen fors duurder.

Beste Claudia,

Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. B&B-eigenaren hebben ook de mogelijkheid om afwijkende prijzen in te voeren voor data, periodes of seizoenen. Wij vinden deze situatie erg vervelend voor u en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?

Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.

Rob

Geen reservering mogelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Twee keer verzoek ingediend voor reservering. Twee op de site beschikbaar, maar twee keer reactie gekregen dat er niks beschikbaar is. Slechte site dus om beschikbaarheid te checken.

Beste Rob,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.

Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Wil Broek

Niet aan te bevelen

Zoekt zeer moeilijk
B&B antwoorden niet eens

Beste meneer Broek,

Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang duurt voordat u reactie op uw reserveringsaanvragen krijgt. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvragen te krijgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Lisanne

Beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring

Website is duidelijk alleen klopt de beschikbaarheid totaal niet! Je hebt dus niks aan deze site!

Beste Lisanne,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

Brian

Erg snel een leuke plek gevonden.

Beschrijf hier uw ervaring

Site perfect , fotos prachtig alles overzichtelijk en werkt perfect.

Dik Roth

Review B&B

Beschrijf hier uw ervaring

De gekozen B&B bleek helemaal geen plaats te hebben.

Beste meneer Roth,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

Jos Kramer

Beschikbaarheid niet actueel

Beschrijf hier uw ervaring

Misschien handig alleen de beschikbare B&B te vermelden

Beste meneer Kramer,

Patrick@bno.nl

Fijn overzicht

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne plek om snel te zien welke B&B er beschikbaar is. Helaas laten jullie niet de actuele stand van zaken zien, waardoor het regelmatig voor komt dat een accommodatie op de gewenste data toch niet beschikbaar is.

Beste Patrick,

Kees Sietsma

Kan beter

Beschrijf hier uw ervaring

Het is moeilijk om de kaart te vinden als je in een bepaalde regio een BB zoekt

Beste meneer Sietsma,

Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over onze website. Wanneer u op een locatie zoekt ziet u aan de rechterzijde naast de zoekresultaten kaart waarop u de B&B's kunt terugvinden. u kunt ook op regio zoeken.

Hopelijk helpt dit u om onze website optimaal te kunnen benutten. Als u nog vragen heeft, kunt u via het contactformulier op onze website altijd contact met ons opnemen.

Sabine Christianen

Niet kloppende beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben gisteren bezig geweest om wegens tussen loon op zand en Etten Leur een bed&breakfast te vonden voor vannacht van 17 op 18-8.
Ik heb er maar liefst 8 geprobeerd, welke allemaal beschikbaar zouden zijn, maar in de praktijk allen niet.
Blijkbaar hebben deze eigenaren ook een ander medium waarmee ze klanten binnen halen en daardoor de beschikbaarheid op de bedandbreakfast.nl niet klopt.
Wanneer u meer namen wilt, kan ik die met u delen. Wellicht handig om hier de eigenaren op aan te spreken

Beste mevrouw Christianen,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.