Meijboom

Snel en Handig B&B vinden

Beschrijf hier uw ervaring

Wisten dat wij naar Friesland wilden om paar dagen te fietsen, eten en drinken, gewoon er even uit. Ontdekten op internet de site Bedand breakfast.nl - heel gemakkelijk overzichtelijk ruime keus en... Wisten dat wij naar Friesland wilden om paar dagen te fietsen, eten en drinken, gewoon er even uit. Ontdekten op internet de site Bedand breakfast.nl - heel gemakkelijk overzichtelijk ruime keus en was het snel geregeld. De 2 B&B 's in Friesland (nabij Leeuwarden en tweede bij Sneek) en 1 in Overijssel (nabij Giethoorn, Steenwijk) bleken uit te pakken als omschreven en aangeboden.

Henk Akkerman

Weet het nog niet zeker

Beschrijf hier uw ervaring

Had voor de eerste keer geboekt omdat het volgens de de site beschikbaar was maar kreeg toch een mailtje dat het niet kon van de b&b

T. Deelstra

Goed zo

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijk en informatief (m.n. beschikbaarheid op ingetypte datums)

W. Coppens

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Gemakkelijk zoeken en een snelle reactie

Hoek Java

Een doeltreffende zoeksite

Beschrijf hier uw ervaring

Als B&B eigenaar is deze organisatie onmisbaar. Alles werkt perfect alhoewel er steeds meer extra's bijkomen waar ik geen behoefte aan heb. Dit jaagt de kosten op.

Berkhout

Overall fine and easy; sometimes rooms show up at low price but that is not really a room; no customer ratings

Anja

Bezettingsgraad van de accomodatie slecht te zien

Beschrijf hier uw ervaring

Volgens de website info was er plek. Helaas reageerde de eigenaar laat. En... was er geen plek. wij hadden echter al een restaurant gereserveerd en mede reizigers doorgegeven dat het door ging.... Volgens de website info was er plek. Helaas reageerde de eigenaar laat. En... was er geen plek. wij hadden echter al een restaurant gereserveerd en mede reizigers doorgegeven dat het door ging. Jammer nu gaat het gezamenlijke weekeindje weg niet door.

Anneke

Alle informatie duidelijk op een rij

Beschrijf hier uw ervaring

Op de website kan je gemakkelijk zoeken en vinden waarnaar je op zoek bent.

G. van Engelen

Goede en betrouwbare site voor B&B’s

Beschrijf hier uw ervaring

Eenvoudig zoeken op beschikbare B&B’s, met voldoende informatie per B&B.

Hanneke

Verbetering nodig

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie site met goede uitleg over de verschillende bed and breakfasts in de omgeving. Minpunt: de beschikbaarheid van de b&b's klopte niet. Een aantal bleek al volgeboekt terwijl uw site anders... Mooie site met goede uitleg over de verschillende bed and breakfasts in de omgeving. Minpunt: de beschikbaarheid van de b&b's klopte niet. Een aantal bleek al volgeboekt terwijl uw site anders aangaf.