Anne-Hilde

Duidelijk overzicht B&B’s

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een makkelijk, duidelijk, informatief en compleet overzicht van wat de B&B’s te bieden hebben en wat de locatie is.

G. Ligthart

Tevreden

Goed geregeld

WMZ

prima duidelijke site

Marielle

De zoveelste reservering

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor de zoveelste keer, ik ben de tel kwijt, via deze website een B&B gereserveerd. Altijd goede ervaringen, snel contact met eigenaren en nog nooit (afgaande op de foto’s) teleurgesteld bij aankomst.

Jolanda Deckers

Handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is een fijne site in het algemeen. Wat volgens mij beter kan is meer tekst laten zien. 'Lees meer' zie je gemakkelijk over het hoofd en geeft de indruk dat de rest van de tekst niet heel... Het is een fijne site in het algemeen. Wat volgens mij beter kan is meer tekst laten zien. 'Lees meer' zie je gemakkelijk over het hoofd en geeft de indruk dat de rest van de tekst niet heel interessant is.
Verder zou ik bij het geven van reviews de optie 'verbeterpunten' laten vervallen. Je bent dan geneigd om dingen te noemen die er helemaal niet zo toe doen.

B.Douwes

Goed gedaan

zeer tevreden

B&B Poort van Westetwomde

Bookingssite voldoet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is goed helaas werken sommige eigenaren hun agenda onvoldoende bij waardoor het nog weleens voorkomt dat je een B&B hebt gevonden die dan toch niet beschikbaar blijkt te zijn. Eigenlijk... De website is goed helaas werken sommige eigenaren hun agenda onvoldoende bij waardoor het nog weleens voorkomt dat je een B&B hebt gevonden die dan toch niet beschikbaar blijkt te zijn. Eigenlijk zou de agenda bij booking direct geblokkeerd moeren worden door het systeem en niet afhankelijk moeten zijn van de eigenaars.

Alex Klein

Very easy to use

Dear Alex,
Thank you for adding your feedback. How nice to hear that you find our website easy to use.
We hope to see you on Bedandbreakfast.nl again soon!
Kind regards,
Sharon -...
Dear Alex,
We hope to see you on Bedandbreakfast.nl again soon!
Kind regards,
Sharon - Team Bedandbreakfast.nl

Joeri

Geen kennis over beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het geboekte B&B bleek niet beschikbaar op de gekozen termijn.

Beste Joeri,
Beste Joeri,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Annet

Niet tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hadden een BenB uitgezocht een paar weken geleden en die was telkens beschikbaar op onze datum. Maar toen we wilden boeken bleek de BenB niet open te zijn in deze periode. Dat hadden we graag... Wij hadden een BenB uitgezocht een paar weken geleden en die was telkens beschikbaar op onze datum. Maar toen we wilden boeken bleek de BenB niet open te zijn in deze periode. Dat hadden we graag eerder geweten.
Daarna een nieuwe BenB uitgezocht. En ja hoor, ook deze bleek na een reserveringsverzoek gesloten te zijn.
Het systeem van jullie is blijkbaar niet up to date.
Bij Airbnb en booking.com hebben we deze problemen nooit

Beste Annet,
Beste Annet,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Romy - Bedandbreakfast.nl