Rik

Eenvoudig en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie en goede website met duidelijk overzicht voor beschikbare locaties.

Theo van Bussel

Beterboekjeniet

Beschrijf hier uw ervaring

Voor de allereerste keer deze B&B (boeking) site bezocht.
Zeer duidelijke en klantvriendelijke website.

Sylvia Krans

Prima site!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima website (gebruikersvriendelijk), overzichtelijk, helder en informatief

Pieter

Zeer fijn verblijf

Beschrijf hier uw ervaring

Heel leuk ingericht. Zeer rustige, landelijke omgeving en een zorgende eigenaresse. Hier kom ik eens terug!

C. Gregoire

Handige site

Beschrijf hier uw ervaring

Deze site is erg handig om op een goede en snelle manier een keuze te maken uit het aanbod. Goede filtermogelijkheden. Voorzien van goede foto’s en reviews.

Petra van der Steen

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring

Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, filters werken goed, verschillende zoekmogelijkheden

H.G.Hoitink

Goed zoeken

Beschrijf hier uw ervaring

Na veel site's te hebben bezocht nog wel de gewenste BenB gevonden die beschikbaar bleek. Een aantal BenB's bleek ondanks de aangegeven ruimte, toch bezet te zijn.

M.Peperkamp

Fijne overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring

Ik boek zeer geregeld via B@B. Bij de meeste bestemmingen duidelijke foto’s en beschrijving van de accommodatie

B. van Halsema

Verbetering

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben tientallen keren ervaren dat de databeschikbaarheid die op de website vermeld wordt, niet klopt. Bij het per email boeken van een B&B komt er bijna altijd een mail terug dat de B&B al... We hebben tientallen keren ervaren dat de databeschikbaarheid die op de website vermeld wordt, niet klopt. Bij het per email boeken van een B&B komt er bijna altijd een mail terug dat de B&B al volgeboekt blijkt te zijn, en dat dus de beschikbaarheid op de website niet is bijgewerkt.
Verder een mooie website, maar dit is wel een minpunt.

Henny Peltenburg

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Handig om snel en effectief verblijf te vinden