B&B De Gernerhof

Klantvriendelijke website

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle acties. Bij onduidelijkheid over een review wordt netjes eerst contact opgenomen met de eigenaar van de B&B, voordat de review geplaatst wordt. Keurig hoor en wederhoor.!!!

Marielle

Snelle overnachting gevonden

Beschrijf hier uw ervaring

Bedandbreakfast.nl is een platform waar je snel in contact komt met B&B eigenaren. De communicatie verloopt snel en betrouwbaar. Een goede mogelijkheid om makkelijk een overnachting op locatie te... Bedandbreakfast.nl is een platform waar je snel in contact komt met B&B eigenaren. De communicatie verloopt snel en betrouwbaar. Een goede mogelijkheid om makkelijk een overnachting op locatie te kunnen boeken.

Tineke van Poppelen-Arents

Duidelijk en vriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Op deze site is het makkelijk zoeken. Met de data van logies ingevuld meteen de beschikbare locaties. En...niet onbelangrijk, de prijs van de b+b's hier is goedkoper dan bij booking.com enz.

A Wind

Overzichtelijk en duidelijk

Martin Taks

Gemak

Beschrijf hier uw ervaring

Gemakkelijk boeken van bedandbreakfast mogelijkheden.

P.vd Veer

Vakantie gevoel

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk ook naar andere suggestie’s

Linda Van Nek

Overzichtelijk, maar ik mis wel iets.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie overzichtelijke website. Fijn om ook al de datum van de gewenste overnachting in te kunnen vullen bij de zoekopdracht.
Ik mis wel het zoeken op de kaart. Wij wilden persé een weekeindje...
Ik mis wel het zoeken op de kaart. Wij wilden persé een weekeindje naar het strand. Plaats maakte niet uit. Dan is het handig om de b&b's op een kaart tezien om alleen die het dichtst bij de zee zijn te bekijken.

Theo Van noort

Geweldig

Witten

Keurig!

Prima site, en overzichtelijk

Veijk

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne website, overzichtelijk en compleet. Rechtstreeks contact vervolgens met de B &B eigenaren.