anonymous

Snel en makkelijk een overnachting boeken

Beschrijf hier uw ervaring

Het is makkelijk en overzichtelijk zoeken op de site.
Prettig om meteen direct contact te hebben met de B&B, de volgende dag was de reservering al vastgezet.

Yvonne

Mooie snelle website vlotte afhandeling

snel en goed

Y van de hoef

B&B

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne site, kunt lekker met eigenaars mailen!

Rietje

Speuren naar een B&B die bij je past is met bedandbreakfast.nl al voorgenieten

Beschrijf hier uw ervaring

Heerlijk een avond in jullie bedandbreakfast.nl gedoken. Zoveel keuze en alles heel helder beschreven, met voldoende plaatjes om je een goed beeld te vormen. Ik heb, zoals vaker van de uitzoekklus genoten omdat jullie het zo leuk en aantrekkelijk maken. Haha, door op jullie site te zijn ben ik er al een avondje uit!

N. Hoornweg

Goed gekozen

Beschrijf hier uw ervaring

De site is overzichtelijk en eenvoudig in het maken van een keuze voor een b&b

Mariska

Fijn!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne, praktische site. Geeft goede en uitgebreide info over locaties. Gebruiksvriendelijke zoekfunctie.

T.Lutters

Bereikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring

Voor de eerste keer kennis gemaakt met uw organisatie.
Ben zeer tevreden over uw snelle reactie.

M. Creemers-Goossens

Snelle gedaan

Gaat snel en goed!!

M Folk

Geen beschikbaarheid zoals wel aangegeven

Beschrijf hier uw ervaring

Prachtige locatie uitgezocht die beschikbaar was volgend uw site, maar dat bleek helaas niet zo.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste mevrouw Folk,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

Het team van Bedandbreakfast.nl