Caris

Ze komen hun afspraken niet na !

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben geboekt bij Pension Banning. 4 kamers. We krijgen bericht terug dat ze wél de kamers tot beschikking hebben, maar eerst vast gasten gelegenheid willen geven.

“Wij geven de kamers vrij nadat we kontakt hebben gehad met onze regelmatige
bezoekers - dat duurt nog wel even.”

Daarna informeren we belangstellenden, als u, over de eventuele beschikbaarheid en condities.”

en

“Wij gaan niet voor de hoofdprijs —-zie booking.com - maar het is duidelijk dat er andere kondities zullen gelden en wij nemen de tijd voor onze benadering.
Wij hebben maar 6 kamers uw vraag naar 4 kamers zal zeker niet (volledig) gehonoreerd kunnen worden want de eerste kamer is inmiddels al door “oude” gasten geclaimd.”

Wat heeft het dan voor nut om te boeken via de site. Sowieso vind ik het verhogen van de prijs (na boeken) en het veranderen van condities pure oplichterij !!

Anonyme

Je cherchais un B&B de qualité au Pays-Bas

Agnes van Aggelen

Logeren? Eenvoudig en goed via de app!

Beschrijf hier uw ervaring

De roze tulp van het logo kan ik snel vinden op mijn telefoon. De app is overzichtelijk en de foto's van de BenB's duidelijk. Echt alle info is gemakkelijk te vinden. Je kunt ook filteren bijv fietsen overdekt stallen, of ontbijt inclusief.

Versantvoort

Heel makkelijk!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat er zoveel contactgegevens al beschikbaar zijn over de locaties.

Stien

Handig.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind het een erg handige site, snel een overzicht van b & b's die vrij zijn. Voldoende info en foto's per adres. Voor het boeken van een b&b gebruik ik deze site meestal.

Nelleke De Kruik

Soepel

Beschrijf hier uw ervaring

het overzicht was prima en de reservering verliep soepel.

E. Antheunis

Even er tussenuit

Beschrijf hier uw ervaring

Op bed&breakfast.nl vond ik snel en gemakkelijk een leuke B&B, die aan onze wensen voldeed

A. Lockefeer

Overzichtelijk en compleet

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk zoeken. Complete info. Makkelijk contact met eigenaar. Prima bron om een b&b te vinden.