Elly

Snelle reactie

Huting

Overzichtelijk en prima ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Voor de eerste keer op deze site gekeken,prima,prima ,overzichtelijk.
Goed contact.Zou het zo weer doen.

Peer Swinkels.

Op zoek naar een B&B.

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijke site, eenvoudig zoeken, makkelijk te filteren. Min puntje: je moet wel wachten op reactie van de B&B eigenaar of er echt plek is.

Berkenbosch

Feedback Bed and Breakfast.nk

Duidelijke website.
Verbeterpunten:
Optie terras, begaande grond, plaatsen.
En als ik een andere provincie wil dan moet ik alle opties weer opnieuw aanvinken.
En niet makkelijk...
Duidelijke website.
Verbeterpunten:
Optie terras, begaande grond, plaatsen.
En niet makkelijk naar een andere provincie kunnen switchen.

Klaver

Duidelijkheid.

De OOsterstroom

Snel & goed

Beschrijf hier uw ervaring

Als ik jullie wel eens bel, word ik altijd snel te woord gestaan en er wordt echt meegedacht. Geen keuzemenu's en dat soort dingen.
De site is fijn en overzichtelijk en heel goed werkbaar. De...
De site is fijn en overzichtelijk en heel goed werkbaar. De sjablonen zijn ook fijn.

Tessa

Weekend Enkhuizen

Beschrijf hier uw ervaring

Voorafgaand mijn weekend super fijn geholpen en geïnformeerd door het personeel. Mijn weekendje Enkhuizen moet nog beginnen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik in ieder geval een fijne... Voorafgaand mijn weekend super fijn geholpen en geïnformeerd door het personeel. Mijn weekendje Enkhuizen moet nog beginnen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik in ieder geval een fijne overnachting zal hebben.

Inger Delfgou

Boeking B&B

Beschrijf hier uw ervaring

2 maal een reservering gedaan. er werd snel op gereageerd en kregen ook snel bericht van de B&B

Hennie Borst

Mijn Ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over deze manier van zoeken naar een overnachting. Heel handig om op wensdatum te zoeken, of op de omgeving waar ik naar toe wil. Genoeg keus! Tot op heden een heel snelle en... Ik ben zeer tevreden over deze manier van zoeken naar een overnachting. Heel handig om op wensdatum te zoeken, of op de omgeving waar ik naar toe wil. Genoeg keus! Tot op heden een heel snelle en prettige reactie op reserveringsaanvraag!