Adco

Snel geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Binnen 8 uur was het geregeld. Makkelijk en snel dus.

EPS

Gewoon snel en goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Toevallig hier terecht gekomen i.v.m. mijn werk. Zeer fijn en correct behandeld. Wordt zeer oplossend meegedacht.

nvt

Prima voor elkaar!!

goed

MB

Makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel makkelijke website waar ik een fijne B&B gevonden heb

Stoker

Geen probleem.

B&B Op de Stadswal

Hoe vond ik een leuke BnB

Correcte afhandeling.
Goede controle van wat er aangeboden wordt
Bij vraag of klacht vlotte afhandeling

G.K.Prins

Super snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is goed te vinden en er verschijnt een prachtig overzicht van B&B's in de regio die we willen bezoeken. Na het invoeren van de data vonden wij al gauw een geschikte locatie. Binnen een uur... De site is goed te vinden en er verschijnt een prachtig overzicht van B&B's in de regio die we willen bezoeken. Na het invoeren van de data vonden wij al gauw een geschikte locatie. Binnen een uur reageerde de eigenares van de B&B. En nog dezelfde avond hebben we geboekt en de aanbetaling gedaan.

Astrid

Teleurstellend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

1x geen reactie, 1x geannuleerd door de b&b eigenaar zonder reden, 2x geen reactie

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Astrid,
Beste Astrid,
Hartelijk dank voor je feedback. Wat vervelend dat deze pogingen om een leuke B&B te boeken niet zijn gelukt. We snappen dat dit het zoeken niet makkelijker maakt. Kun je ons, via het contactformulier op de website, laten weten bij welke B&B's je dit ervaren hebt? Wij nemen dan graag even contact op met de B&B's.
Alvast hartelijk dank!
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Kootstra

Overboeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Tot 2 maal toe staat bij de reservering dat de bedandbreakfast vrij is, maar blijkt dan al bezet te zijn. Dus geen goed reserveringssysteem...

Katrin

Sehr einfache Bedienung, sehr übersichtlich

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Katrin,
herzlichen Dank, dass Sie Ihre guten Erfahrungen hinsichtlich Bedienung und Übersichtlichkeit mit unserer Website Bedandbreakfast.nl teilen.
Viele Grüße
Ruth...