Ilse Vergouwe

Warn welkom in Brabant

Beschrijf hier uw ervaring

Een warm welkom, goed verblijf en een heerlijk ontbijt

Wim, Gerdie en Scotty Windt

Perfect

lekker weekend eruit

Wilco

Goede site maar informatie over BenB niet actueel.

Beschrijf hier uw ervaring

Als een B&B tijdelijk niet verhuurt staat dat niet op de site.

Miranda van de Noort

Fijne verblijven

Beschrijf hier uw ervaring

De keuze voor een B&B is voor mij: meer privacy, goede contacten met eigenaar/eigenares, meer rust en ruimte om je heen/ mooie locatie en erg schoon.

Esther

Makkelijk te selecteren

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat je precies kan aangeven waar je naar op zoek bent! Fijne zoekfuncties, op andere sites kan ik soms moeilijk aangeven dat ik alleen ben en met een hond wil komen, dat is bij... Fijn dat je precies kan aangeven waar je naar op zoek bent! Fijne zoekfuncties, op andere sites kan ik soms moeilijk aangeven dat ik alleen ben en met een hond wil komen, dat is bij Bedandbreakfast.nl geen probleem!

Annet

Wel/geen beschikbaarheid beter weergeven

Beschrijf hier uw ervaring

Als je voor een bepaalde periode zoekt worden er ook adressen weergegeven die dan geen beschikbaarheid hebben. Dit zie je dan pas als je de b&b wilt bekijken/boeken.

Suus

Duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring

zolang je contact hebt met bed and breakfast is het helder - als de contact overgaat naar de verhuurder wordt het natuurlijk iets anders.

Richard Kohnen

Reservering

Goed.
Informatie voorziening is uitstekend
Heb hier niets in gemist.
Enigste opmerking is, dat er verder geen follow up is.
Men kan niet zien of reservering is omgezet in een...
Goed.
Informatie voorziening is uitstekend
Heb hier niets in gemist.
Enigste opmerking is, dat er verder geen follow up is.
Men kan niet zien of reservering is omgezet in een daadwerkelijke boeking.
Lijkt me vrij eenvoudig te verwezenlijken.

Op zich, prima website.

Richard Kohnen

André Heuvelink

Ruime voldoende

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke en overzichtelijke website. Geen toeters en bellen

Meijer

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring

Als je aan komt rijden, verwacht je niet direct zo'n heerlijke B&B. De kamer is ruim, met een fijn bed en een leuk zitje. Het ontbijt was uitgebreid en je eet aan tafel terwijl je uitkijkt op de... Als je aan komt rijden, verwacht je niet direct zo'n heerlijke B&B. De kamer is ruim, met een fijn bed en een leuk zitje. Het ontbijt was uitgebreid en je eet aan tafel terwijl je uitkijkt op de tuin. Echt top en een aanrader!