Gery

Liep soepel

Frank Hekking

Side by side

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende overview van alle mogelijkheden! Maakt de keuze eenvoudig en compleet.

Michael Degueldre

Ich habe durchweg positive Erfahrungen gesammelt. Die Angebote waren authentisch und entsprachen real den gemachten Angaben. Dies zeigt, dass hier Wert auf Kundenzufriedenheit gelegt wird.

van Dijk

B&B zoeken

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie site waarop je makkelijk een B&B kunt vinden.

S. Booij

Super site! Duidelijk met prachtige B&B's

Beschrijf hier uw ervaring

De site is helder, compact en vlot te gebruiken. Biedt zeer uitgebreid 'assortiment' van B&B's door heel Nederland. Informatie is zeer accuraat

Cees

Uitstekend en duidelijk

Alice Kaspers

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle reactie en vlot geregeld.

Fred

Slechte beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring

Het is mij nu al diverse keren overkomen dat B&B's wel op een datum te boeken zijn maar daarna toch niet beschikbaar zijn. Betekend dat ze hun agenda's niet up to date houden en dat is voor zoekende consumenten heel vervelend en maakt jullie website minder betrouwbaar.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Fred, Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk... Beste Fred, Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data. De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden. Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl! Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl

anonymous

Reservering

Beschrijf hier uw ervaring

Als je een datum ingeeft ,geeft hij niet aan dat het niet beschikbaar is !

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Anonymoes, Bedankt voor uw feedback. Wij begrijpen niet geheel wat u bedoeld met uw feedback. Zou u ons via het contactformulier op onze website wellicht een nadere toelichting kunnen... Beste Anonymoes, Bedankt voor uw feedback. Wij begrijpen niet geheel wat u bedoeld met uw feedback. Zou u ons via het contactformulier op onze website wellicht een nadere toelichting kunnen geven. Wij willen u graag helpen om het probleem te verhelpen. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijk groet, Het team van Bedandbreakfast.eu

Frank

Beoordeling verblijf B&B De Gagel

Beschrijf hier uw ervaring

We hadden een fantastisch verblijf in het prachtig gelegen B&B de Gagel. De ontvangst was heel erg hartelijk, het ontbijt heerlijk en kakelvers. Het bed slaapt heerlijk. Allemaal heel goed geregeld. Maar het hoogtepunt is het uitzicht over de bostuin, waar het een komen en gaan is van vogeltjes en eekhoorns. Zo goed als Liesbeth ons als gasten verzorgt, zo goed zorgt ze ook voor de vogels en eekhoorns. De gastheer en dame hebben echt een paradijsje gecreëerd met heel veel oog voor de natuur.