Pieter Hagtingius

Heel snel antwoord.

GJ Uuldriks

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is duidelijk en makkelijk in gebruik

B&B De Binderij

Toegankelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne site, goed toegankelijk en duidelijk

richard

Very nice and clear contact

Charles Vanderwindt

Good information and rapid response

Anna

Reserveringssysteem niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is mij nu voor de 3e keer overkomen dat een overnachtingsadres vol blijkt te zitten, terwijl jullie website aangeeft dat er een kamer beschikbaar is.
Om dit in het vervolg te voorkomen ga...
Om dit in het vervolg te voorkomen ga ik voortaan direct telefonisch contact opnemen met een bed and breakfast eigenaar.

Beste Anna,
Beste Anna,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u drie keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden. Het is inderdaad mogelijk om voorafgaand de reservering contact op te nemen met de B&B.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Alida

Helaas niet betrouwbaar wat beschikbaarheid betreft

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel jammer, na een avondje zoeken en overleggen een b&b geboekt. De volgende morgen krijgen we een mail dat ze helaas volgeboekt zijn.
Slechte zaak..

Beste Alida,
Beste Alida,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Corti

Man fühlt sich im Urlaub wie zu Hause !

Lieber Corti,
wir freuen uns sehr, dass Sie sich von der Gastgeber-Familie gut betreut und wie zu Hause fühlten.
Bis bald wieder auf unserer Webseite bedandbreakfast.nl.
Mit...
Lieber Corti,
Bis bald wieder auf unserer Webseite bedandbreakfast.nl.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.nl

Feb Theys

Super mooie en schone B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Top Host zijn Jan en Mina! De accommodatie is super schoon en modern. Van alle gemakken voorzien mocht je voor een langere tijd boeken. Dikke aanrader deze accommodatie!

Marjolein

Overzichtelijke site