Henny Vos

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

De website is heel goed, geeft goede voorlichting, aanvraag van een B&B , direct antwoord.
Dit was de eerste keer maar niet de laatste, we kijken nu alweer naar een andere B&B op uw website

Stephanie vam den Berg

Een aanrader voor het eenvoudig boeken van een overnachting op leuke locaties.

Beschrijf hier uw ervaring

Website vind ik zeer overzichtelijk. Gemakkelijke zoekfunctie, B&B gemakkelijk te vinden en weergeven. Duidelijke en betrouwbare omschrijving van de B&B.

Jolanda Beaart

B en B eerste ervaring

Makkelijk zoeken en boeken via B en B site

Edwin Timpen

Meer openstaan voor betere ideeën.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind dat de www vermelding van onze eigen website teniet wordt gedaan door jullie. Nu staat het heel klein onderaan de pagina, niet goed leesbaar en niet goed vindbaar. Wij zullen ons meer richten op booking.com omdat daar wel wordt geluisterd naar onderwerpen en er een prima telefonische ondersteuning is. Voorstel is om de eigen website een centrale plaats te bieden voor klanten die bijvoorbeeld jullie kalender gebruiken!

Daarnaast is te weinig mogelijkheid tot het plaatsen van meer foto's en zker ook tekst. 1000 letters is gewoon te weinig.

Jan Scheepens

Duidelijk en overzichtelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Vond de snelheid een duidelijk pluspunt.

Marjanne

Helder en overzichtelijk!

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een mooie website geworden met een helder overzicht van de B&B’s in de regio waar gezocht wordt. Wat ik een sterke verbetering vind is dat na het intoetsen van de gewenste datum, per B&B staat aangegeven of deze voor die datum ook beschikbaar is.
Misschien is het wel handig als iedere B&B hier dan ook aan gehouden wordt om dit bij te houden. Het scheelt onnodige reserveringsaanvragen. Verder vind ik het een TOP website.

Anja Kootstra

Overzichtelijk!

Beschrijf hier uw ervaring

Precies goede info op juiste manier zonder teveel dingen die er niet toe doen...gewoon dikke prima😉😁👍

Anne-Marie Oosterwijk

En nachtje logeren in een B&B in de buurt van Leeuwarden.

Beschrijf hier uw ervaring

Site is overzichtelijk en laat snel zien welke B&B er zijn.
Verbeterpunt: wanneer de datum is ingevuld moet ik toch door Alle adressen. Dat is niet fijn om ergens onderaan te lezen dat desbetreffend adres niet beschikbaar is.

Noortje

Heerlijk!

Beschrijf hier uw ervaring

Fantastische B&B, midden in het centrum, van alle gemakken voorzien. Zeer aardige eigenaresse die met je meedenkt. Gratis parkeren van de auto. Kortom ervaren is genieten!

Brenda van der Ham

Fantastische organisatie!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijke mooie site, erg klantvriendelijk dat je niet gelijk aan je reservering vast zit. Heb al meerdere keren erg leuke BenB's geboekt in de afgelopen jaren, vooral hele romantische stekkies in de natuur spreekt mij erg aan. Nu voor het eerst 1 in een stad ivm een conferentie.