Thea Visser

Toegankelijkheid website

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site met info en foto’s

Francis vernooij

Wow!

Beschrijf hier uw ervaring

De site is mooi en overzichtelijk. Er is werk van gemaakt om je gelijk een thuis gevoel te geven. Geeft een knus gevoel.

Paul Cobelens

Korte ziektocht

Beschrijf hier uw ervaring

Na lang zoeken zonder resultaat, kwamen we op “ bedenbreakfast. nl“ Al snel vonden we een mooie locatie tegen een redelijke prijs. We kregen ook snel reactie op onze vraag.Kortom: prima site om... Na lang zoeken zonder resultaat, kwamen we op “ bedenbreakfast. nl“ Al snel vonden we een mooie locatie tegen een redelijke prijs. We kregen ook snel reactie op onze vraag.Kortom: prima site om een b&b te boeken.

Yolanda

Goed en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Boek al meerdere jaren overnachtingen via bed & Breakfast. Nog nooit teleurgesteld.

Hoeve Opscheumer

Eerlijk

Beschrijf hier uw ervaring

De site B&B is duidelijk. Eerlijk naar de accommodatiehouders toe. B&B hanteert een vast lidmaatschap en bedenkt geen trucjes om er zelf rijker van te worden.

Roelie

Duidelijke site, prima communicatie

Miranda de Groot

Prima, duidelijk, makkelijk tevinden

mooie foto, 's duidelijk omschreven

Dorine Waalderbos

Snel een plekje

Beschrijf hier uw ervaring

Goed in te schatten waar je terecht komt omdat alles goed omschreven staat en je via de plattegrond ook kunt zien,in welke omgeving het ligt.

harma roossien

Een goede en duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring

Vaak zie ik b&b die geen breakfast aanbieden. Zij zouden niet op jullie site toegelaten mogen worden..is mijn mening

R. BAKKER

B&B top