WL

Wat een heerlijke 5-sterren verblijf hebben we gehad!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Afgelopen weekend hebben vriendinnen en ik hier in het mooie herenhuis verbleven en het was uitstekend en super fijn! Alles was lekker schoon en netjes, Conny was een above and beyond hostess, en de... Afgelopen weekend hebben vriendinnen en ik hier in het mooie herenhuis verbleven en het was uitstekend en super fijn! Alles was lekker schoon en netjes, Conny was een above and beyond hostess, en de locatie was op loopafstand van het centrum. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk, en we hebben zo genoten daarvan (nog steeds als ik er aan denk!). Al met al raad ik deze B&B zeer zeker aan voor wie in Bergen op Zoom wil verblijven!

Hilde

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Twee nachten verbleven in dit appartement. Heerlijk rustig en René is een enthousiaste gastheer.

Yvonne Eitjes

Geen beschikbaarheid terwijl er welbeschikbaarheid was aangegeven

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Is niet up to date. Bij b en b van onze keuze bleek een optie te staan en de site gaf wel beschikbaarheid aan( bed en brood zwolle)
Na de afwijzing is het ook nog beschikbaar op uw site!

Beste Yvonne Eitjes,
Beste Yvonne Eitjes,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wij kijken graag even naar de situatie. Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar, om te zorgen dat de kalender up-to-date is.

Rob

Geen ontvangst

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij aankomst (22.30 uur) hebben we niemand gezien, we moesten zelf de entree van de b&b opzoeken want er was niemand aanwezig.

Bed en douche is prima, echter wel extreem vochtig in de...

Bed en douche is prima, echter wel extreem vochtig in de badkamer.

Ontbijt is erg summier, dat al de dag ervoor in de koelkast klaar staat.

Al met al een prima plek om te overnachten, maar niet bepaald gastvrij. We zijn wel anders gewend.

Beste Rob,
Beste Rob,
Hartelijk dank voor uw feedback. Echter is deze feedback voor de betreffende B&B bestemd. U heeft per e-mail een review verzoek ontvangen voor uw verblijf bij de B&B. Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op de website.

Nadine Faber

Zoeken naar cadeau

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jammer dat je de B&B’s niet ergens onder favorieten kunt zetten zodat je ze op een later tijdstip weer makkelijk terug kan vinden, en ook spijtig dat de filters bij het zoeken in een bijv. in een... Jammer dat je de B&B’s niet ergens onder favorieten kunt zetten zodat je ze op een later tijdstip weer makkelijk terug kan vinden, en ook spijtig dat de filters bij het zoeken in een bijv. in een andere provincie niet blijven bestaan en dat de steeds het filter moet openen om een volgende optie aan te vinken.
Verder wel een overzichtelijke site.

Beste Nadine Faber,
Beste Nadine Faber,
Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij werken op dit moment nog niet met gastprofielen, het is dus inderdaad nog niet mogelijk om uw favoriete B&B's op te slaan. Wij begrijpen dat dit wenselijk is voor u. Wij zullen uw feedback meenemen in onze overwegingen voor het verbeteren van de website.
Wij willen u hartelijk bedanken voor uw feedback.

Heng

I was looking for a place in Venlo, Netherlands but limited choices. The calendar allows me to select my desired tenure stay (around 3 months) but my request got rejected with the reason of not... I was looking for a place in Venlo, Netherlands but limited choices. The calendar allows me to select my desired tenure stay (around 3 months) but my request got rejected with the reason of not providing long term stay. There isn't any definition on "long term stay", how long is consider long stay? If long term stay not allowed, the calendar should stop me from selecting my preferred stay tenure.

Eric Boogaard

Handig en overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb snel een B&B gevonden

J. Geven

Efficiente hulp

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is makkelijk en gebruiksvriendelijk opgezet. Binnen enkele minuten hadden we een B&B gevonden, die precies bij ons past.

bennie

Tja..

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eigenaar die op de site aangeeft beschikbaar te zijn qua kamers is niet beschikbaar.

Beste Bennie,
Beste Bennie,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

Mh

Beschikbaarheid niet actueel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Meerdere b&b met niet actuele beschikbaarheid en mensen die niet eens de moeite nemen je in een afwijzing met juiste naam aan te schrijven.

Beste Mh,
Beste Mh,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.