Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Gebruiksvriendelijk, waardoor de keuze wordt vergemakkelijkt.

Bos

Handig?

Beschrijf hier uw ervaring

Site geeft mooi overzicht. Twee adressen gevonden dat is mooi.
Site geeft mooi overzicht. Twee adressen gevonden dat is mooi.
Maar bij reserveren gaat het bij beiden fout. De eerste doet dat alleen via eigen site krijg ik te horen, dus dat doe ik dan maar. Daar komt vervolgens ook een andere prijs uit.
De tweede wordt na reservering helemaal niet actief, geen bevestiging, dus ook maar naar eigen site.
Zoeken gaat prima, reserveren en afhandelen dus niet.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste meneer Bos, Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het... Beste meneer Bos, Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het reserveringsproces op onze website onduidelijk is of de prijsinformatie van een B&B niet klopt. Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen we deze situaties even bekijken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl! Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl

Very bad. The price for our dates on website for 5 nights was 950 euro when I sent a reservation request.
Owner replied that for these dates it is 1750!! Almost 2 times.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle reaktie na mijn aanvraag

Heerlijke, rustige b&b

Beschrijf hier uw ervaring

Rustig plekje , vriendelijk welkom.

Hartelijk en gastvrij

Beschrijf hier uw ervaring

Het verblijf in de Dyckdroom was voortreffelijk. De omgeving is prachtig, het bed uitstekend en het ontbijt erg lekker, verzorg door een enthousiast en gastvrij echtpaar. In de avond kun je nog even... Het verblijf in de Dyckdroom was voortreffelijk. De omgeving is prachtig, het bed uitstekend en het ontbijt erg lekker, verzorg door een enthousiast en gastvrij echtpaar. In de avond kun je nog even lekker ontspannen op de bank genietend van een praatprogramma op tv. Kortom, een echte aanrader.

het Vinkenest Nijverdal

Beoordeling

fijne site

Eileen Benn

Liked the website but unfortunately not up to date. 2 places i liked appeared to be available, but were not.

Fijne zoeksite

Beschrijf hier uw ervaring

Een handige en snelle manier om een B&B te zoeken en vinden die aan je wensen voldoet.