Julija Majer

Deze keer niet zo tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Op de b&b van mijn keuze stond niet geregistreerd dat deze b&b op mijn gewenste data niet beschikbaar was. Ik heb de reservering aangevraagd omdat het huisje juist vrij was en vandaag van de eigenaar gehoord dat deze informatie niet klopt en dat het huisje niet beschikbaar is. Dit vond ik misleidend en heb ik minimaal 24 uur verloren met een reservering die vanaf het begin niet mogelijk was.

Beste Julija,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

Het team van Bedandbreakfast.nl

Angelique Franssen

Snel en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zocht een overnachting nog voor diezelfde avond en met deze site was het makkelijk zoeken, ik had ruime keuze en ik kreeg snel een bevestiging!

J.Rademakers

Voor ieder wat wils en financieel toegankelijk!!

Beschrijf hier uw ervaring

Sterke punten zijn dat de site duidelijk, overzichtelijk en een snelle reactie geeft.

R.Steenbakkers

Slechte ervaring met verhuurprijs

Beschrijf hier uw ervaring

Een correcte verhuurprijs zou wel prettig zijn. De verhuurprijs bij de site bedandbreakfast en op de site van het logeeradres dienen wel hetzelfde te zijn.
Ik heb na een reserveringsaanvraag de boeking willen doen bij het bed and breakfast adres en zag dat de verhuur maar liefst € 60,00- duurder was. Ik heb telefonisch contact gezocht met de verhuurder en deze gaf aan dat men de site van bedandbreakfast alleen gebruikte voor bekendmaking van hun verhuur en we geen conclusies mochten trekken op de verhuurprijs zoals op jullie site staat.

Beste meneer Steenbakkers,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend dat de prijs niet met de werkelijkheid overeenkomt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We horen graag bij welke B&B dit het geval is, zodat wij de eigenaar hierop kunnen aanspreken. Zou u ons via een contactformulier op onze website willen laten weten welke B&B dit betreft?

Alvast vriendelijk bedankt!

Team van Bedandbreakfast.nl

Hettie Korz

Veel keus.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor elke portemonnee iets te vinden.

Jolanda Zwart

Feedback Bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Na aanmelding, snelle reactie.

Iris

Jammer

Beschrijf hier uw ervaring

Geprobeerd iets te boeken, maar tot twee keer toe zou de datum beschikbaar zijn, reserveringsaanvraag gedaan, bleek het volgeboekt te zijn. Zou fijn zijn als de site meer up to date is, een beetje zonde van mijn tijd dit.

Beste Iris,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfasts. De B&B-eigenaren hebben blijkbaar hun beschikbaarheidskalenders niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaren om hen dit uit te leggen en hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

Het team van Bedandbreakfast.nl

Gerda van Driel

Opzet is goed maar helaas is de Bed en Breakfast Koerts Ees vol.

Beste mevrouw van Driel,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij hebben daarom contact opgenomen met de eigenaar van deze B&B hierover.

Met vriendelijk groet,

Team Bedandbreakfast.nl

ITM van Haeften

Een fijne onderbreking!

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige zoekmachine met praktische filters wat efficiënt werkt. Inspirerende adressen!

René

Makkelijke manier van zoeken en boeken voor een top-overnachting!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Simpele en eenvoudige manier om in contact te komen met een leuke en goed overnachtingsadres met ontbijt.