Klaas van Elk

Gewoon goed.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede zoekfunctie. Prijzen kloppen. Eigenlijk geen negatieve punten.

Stefan Schulz

Sehr gute Website.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrter Herr Schulz,
wir freuen uns über Ihre sehr gute Bewertung unserer Website Bedandbreakfast.nl und dass Ihnen das B&B-Angebot zusagt. Danke fürs teilen!
Herzliche...
Sehr geehrter Herr Schulz,
Herzliche Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Jan-René de Vries

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

wij zijn tevreden over de website met de verschillende filter functies.
wij zijn tevreden over de website met de verschillende filter functies.
toch vinden wij het vreemd dat we heel veel b&b's niet op uw site inzichtelijk zijn maar als we op een bepaalde locatie zijn er veel meer tegenkomen, kan dat zijn omdat deze b&b's niet bij uw organisatie aangesloten zijn?

Hyna

Buchung sehr unkompliziert

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Hyna,
lieben Dank, dass Sie sich Zeit für eine Bewertung von Bedandbreakfast.nl genommen haben. Wie schön, dass Sie die Reservierung bei uns als einfach und unkompliziert erleben....
Liebe Frau Hyna,
Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns auf Bedandbreakfast.nl begrüßen zu dürfen.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Ger Dorssers

Zondagsrust

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als een B&B houder geen gasten wil in- en uitchecken op zondag is dat natuurlijk zijn of haar recht. Maar bied het dan ook niet aan op de site! Jammer

Gepensioneerd

Goed toegankelijk

Zeer goed

Stephaan

Heel praktisch en efficiënt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Werkt doeltreffend en perfect, zou het aanraden. Men krijgt een faire prijs rechtstreeks van de eigenaar zonder meerkosten.

Liana Bogaard

Duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Elk jaar maak ik meerdere keren gebruik van jullie site…duidelijk en veel info met foto’s.

Weijenberg

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Moest even naar beneden schollen om de website te vinden. Verder helder en duidelijk

Ton

Prima site