Marloes

Gemakkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website.

Miepie

Uitstekend

uitstekend

Sylvia

Duidelijk

Mooie BenB's
Duidelijk uit te zoeken
(Jammer dat TV niet in een optie staat)
Snelle reaktie van eigenaar

Koene de lange

B&B Nederland.

Mooie duidelijke site .

Marjan de Mooy

Last miinute reserveren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We probeerden deze week voor volgende week een b&b te reserveren. We hebben in heel Nederland gekeken, en kwamen veel leuke adressen tegen. Dus 8 reserveringsaanvragen gestuurd, waarvan er 6 wel op... We probeerden deze week voor volgende week een b&b te reserveren. We hebben in heel Nederland gekeken, en kwamen veel leuke adressen tegen. Dus 8 reserveringsaanvragen gestuurd, waarvan er 6 wel op de site stonden, maar niet meer beschikbaar bleken te zijn. Deze mensen hebben gewoon niet doorgegeven dat ze vol zaten. Dat is ons helaas vaker overkomen. Lastig, want je hebt dan het gevoel dat je een soort 'tweede keus' krijgt. Plus je moet de site telkens opnieuw openen om te kijken wat er de volgende dag nog beschikbaar is. Tip: maak de bezettingskalender inzichtelijker. Verder een prima site, we boeken hier al jaren. De foto's geven een goed beeld, en we zijn blij met de recensies. Die maken het verhaal compleet.

Moon

Super

Goed geregeld

Eva Stam-Pauptit

B&B zo gezocht, zo geboekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb in de afgelopen weken meerdere malen gebruik gemaakt van de site bedandbreakfast.nl. De site is heel informatief en overzichtelijk. Goede filter mogelijkheden en duidelijke informatie over... Ik heb in de afgelopen weken meerdere malen gebruik gemaakt van de site bedandbreakfast.nl. De site is heel informatief en overzichtelijk. Goede filter mogelijkheden en duidelijke informatie over prijzen.

Natalia

Makkelijk te gebruiken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk en snel geschikte B&B gevonden. Gebruiksvriendelijke site.

Jolanda Van Balgooi

Reserveren

Was volgeboekt

Maikel Auwens

Geweldige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ontzettend makkelijke site, met zeer veel keuzes en enorm aanbod.