Rivka

Goede site, maar..

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Maak hier al jaren gebruik van... menig fijne B&B bezocht. Kwa site, het enige wat ik jammer vind is dat het zijn instellingen niet goed onthoudt. Onze belangrijkste selectie: inclusief hond, staat... Maak hier al jaren gebruik van... menig fijne B&B bezocht. Kwa site, het enige wat ik jammer vind is dat het zijn instellingen niet goed onthoudt. Onze belangrijkste selectie: inclusief hond, staat soms ineens uit. Denk ik iets leuks gevonden te hebben lees ik "huisdieren niet toegestaan". dat is jammer.

vonk

Slechte ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

wij boekten een b&b die notabene niet meer actief is.

Anoni

Reservering werd niet verwerkt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Laatst een reservering gedaan, maar die bleek niet verwerkt hoewel de homepage wel een bevestiging gaf. Nav missende bevestiging per mail contact met de b&b gehad. Daar was ook niks binnen gekomen.... Laatst een reservering gedaan, maar die bleek niet verwerkt hoewel de homepage wel een bevestiging gaf. Nav missende bevestiging per mail contact met de b&b gehad. Daar was ook niks binnen gekomen. Herhaling was wel geslaagd

Jan

Dolf Hendriks

Teleurstelling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had een b&b gererveerd via jullie site, maar kreeg email van verhuurder dat de woonboot toch niet beschikbaar was.

Beschikbaarheid benb’s

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als je je data opgeeft bij de zoekfunctie ga je er eigenlijk van uit dat er ook ruimte is. Dat was helaas niet zo. De eerste had geen plaats en de tweede door omstandigheden geen ontbijt ter plekke... Als je je data opgeeft bij de zoekfunctie ga je er eigenlijk van uit dat er ook ruimte is. Dat was helaas niet zo. De eerste had geen plaats en de tweede door omstandigheden geen ontbijt ter plekke ( daarover ben ik wel netjes gebeld).

Razenberg

Reserveren B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Reservering is voorspoedig tot stand gekomen

Marjanne van Gelder

Prima website, makkelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ben blij met Bedandbreakfast.nl De mooiste plekken komen tevoorschijn in een duidelijke en goede beschrijving

nee

Test

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

kan beter de site wil niet altyd werken

Leonie

Prima website