van helvoirt, yvonne

gemakkelijk en duidelijk

Peer1966

Tegenvaller

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had twee mooie b&b uitgezocht die beschikbaarheid hadden volgens jullie site. Beiden bleken toch al vol te zitten. Informatie is niet up to date

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaren om hen dit uit te leggen en hen hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Senna - Bedandbreakfast.nl

Cora Mulder

Reviews ontbreken

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Cora,
Beste Cora,
Hartelijk dank voor uw feedback. De reviews vindt u terug onder aan de presentatiepagina van een B&B. Het kan zijn dat nieuwe B&B's op onze website nog een reviews hebben. Na verloop van tijd zullen gasten deze schrijven.
Senna - Bedandbreakfast.nl

Harlekijn Import B.V.

Zeer gastvrij!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een prima adres op een prachtige locatie om heerlijk bij te komen na een drukke dag.
Zeer gastvrij ontvangst, mooie, schone en ruime kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Diana Bergs

Prima naam

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

alles is vlotjes verlopen, voor herhaling vatbaar

Fons

B&B

Is een prima website
En zou geen verbetering punten kunnen noemen

Ruud Verheggen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Werkte goed, duidelijke uitleg en gemakkelijk iets boeken

Fietster

Gemak

Makkelijk zoeken en reserveren

kuijkhoven

Makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

makkelijk om thuis te doen

Nvt

Zeer goed.