Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Brigit

Super fijn. Begint al bij binnenkomt , na lange reis, heerlijk bakje koffie met versnapering wordt aangeboden . Tevens voor decente trek zijn er zelfs broodjes.
Na dit geconsumeerd te hebben...
Na dit geconsumeerd te hebben werd ik gelijk geholpen door een vriendelijke mee denkende medewerker . Zelf ben ik een leek dus professionele hulp was dus erg welkom

Beste Brigit,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Brigit,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Melanie van den Berg - Nijhuis

Heel fijn

Beste Melanie,
Beste Melanie,

Tri Tunggal

Speciaal vanuit Den Bosch gekomen, wat een warm ontvangst. Bij binnenkomst word je direct koffie of thee direct aangeboden. En meteen geholpen waar je opzoek naar bent, goede uitleg niets... Speciaal vanuit Den Bosch gekomen, wat een warm ontvangst. Bij binnenkomst word je direct koffie of thee direct aangeboden. En meteen geholpen waar je opzoek naar bent, goede uitleg niets opgedrongen en bij aankoop krijg je zelfs een fles wijn mee. Wat een geweldige service!

Mintje

Super goed geholpen en kreeg mooie laminaat

Mahad Hassan

Zeer positief ervaren. Stonden direct klaar en zeer duidelijk!

Beste Mahad,

Heel goed geholpen

Beste Tim,
Beste Tim,

Doldersum

Vriendelijke en snelle hulp.

Beste Cindy,
Beste Cindy,

Lucia en ab zwiers

Wat een service, fantastisch, mijn hondje was erg welkom,die heeft ook genoten,zelfs op de foto met medewerker,prima zaak gr lucia

Beste Lucia en Ab,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag...
Beste Lucia en Ab,