8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Bruinsma

Zeer vriendelijk ingesteld personeel.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Patric

Michel de Vos

Het personeel is erg vriendelijk, maar het duurde wel even voordat er iemand ons kwam helpen, omdat wij er zelf achteraan gingen. Misschien een tip, zodat er iemand de mensen even aanspreekt zodra... Het personeel is erg vriendelijk, maar het duurde wel even voordat er iemand ons kwam helpen, omdat wij er zelf achteraan gingen. Misschien een tip, zodat er iemand de mensen even aanspreekt zodra ze binnen komen en ze even verteld hoe of wat. Dat ze misschien even moeten wachten of ze gelijk doorverwijzen. (Misschien een idee voor de dame die zich bezig houdt met de lekkere hapjes en drankjes, daarvoor nog hartelijk dank 😉).

Jammer, wij hadden gebeld en het zou op voorraad zijn. Wat blijkt de stootborden waren er niet, die wordt 1,5 week later gratis nageleverd.

Frank Leferink

Uitstekende service, mooie vloeren erg concurrerende prijzen. Wij hebben een vloer en nu zijn de kinderen hun huis ook aan het opknappen met Bebo vloeren.

Bies

Bert van der Zalm

F. Nijenhuis

Vlot geholpen

Laanstra

Wij werden bij binnenkomst meteen verrast door een vriendelijke dame die ons (gratis) koffie, thee en wat lekkers aanbood. Wij wilden eerst even rustig rondkijken en werden goed geadviseerd en... Wij werden bij binnenkomst meteen verrast door een vriendelijke dame die ons (gratis) koffie, thee en wat lekkers aanbood. Wij wilden eerst even rustig rondkijken en werden goed geadviseerd en geholpen toen we er niet uit kwamen. Uiteindelijk hebben we hier een prachtige vloer gekocht met een scherpe prijs!