Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Tim Josten

Top service! Goed geslaagd

Margret Blanken

Jammer dat als je ze vraagt contact op te nemen, dit niet doen. Het parket is goed gelegd, maar er moet nog wat aangepast worden. Al tig keer gebeld, maar ik word van het kastje naar de muur... Jammer dat als je ze vraagt contact op te nemen, dit niet doen. Het parket is goed gelegd, maar er moet nog wat aangepast worden. Al tig keer gebeld, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ben tevreden over het leggen, maar ze krijgen een dikke onvoldoende voor de afwerking. Mijn tel.nr 0651307623

Beste Margret,
Allereerst bedankt voor uw review.
Maar wat ontzettend vervelend om te lezen dat u onze samenwerking niet als prettig heeft ervaren.
Graag zouden wij met u in contact...
Beste Margret,
Allereerst bedankt voor uw review.
Graag zouden wij met u in contact komen, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een email te sturen naar: info@bebovloeren.nl.
Graag hopen wij van u te horen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Team Beboparket.

Elizabeth Gubbels

Tevreden

Beste Elizabeth,
Beste Elizabeth,
Hartelijk dank voor uw positieve review over Bebovloeren😁.
Wij wensen u veel plezier met uw producten, mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben.. wij helpen u heel graag. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze win actie? Als u de mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer kunt u het aankoopbedrag terug winnen!

Ingrid

Super fijn geholpen

Rob Beekbergen

Kort geleden bezochten we Bebo in Vriezenveen op aanraden van een buurman die zijn laminaatvloer van Bebo had betrokken en hierover erg tevreden was.
De aankoop verliep vlekkeloos. Vriendelijke...
De aankoop verliep vlekkeloos. Vriendelijke ontvangst met koffie. Goede uitleg maar geen opdringerigheid. Duidelijke offerte met begrijpelijke toelichting. Afhandeling, planning en communicatie verliepen zoals het hoort.
Deze week heeft jegservice medewerker Arjan in ons chalet in Beekbergen de laminaatvloer gelegd.
Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat. Het is heel mooi geworden!
Blij verrast over de kundigheid en voortvarendheid waarmee deze vloerenlegger de ondervloer, het laminaat en de plinten heeft geplaatst. Met oog voor detail en rekening houdend met de onvolkomenheden die in de constructie aanwezig zijn.
Tijdens de aankoop hadden we al een goed gevoel. Dat goede gevoel is na plaatsing bevestigd.
Wij kunnen Bebo, net als onze buren op het chaletpark, die ons de weg naar Vriezenveen wezen, van harte aanbevelen. Klasse!

Manon

Je word snel geholpen, heel veel keuze in vloeren, verwend met koffie en thee, klantvriendelijke medewerkers

Beste Manon,
Hartelijk dank voor uw positieve review over Bebovloeren😁.
Wij wensen u veel plezier met uw producten, mocht u in de toekomst weer iets nodig zijn.. wij helpen u heel graag....
Beste Manon,
Hartelijk dank voor uw positieve review over Bebovloeren😁.
Wij wensen u veel plezier met uw producten, mocht u in de toekomst weer iets nodig zijn.. wij helpen u heel graag. 🤩

Mustaga

Zeer tevreden

Beste Demi,
Beste Demi,

rene

Oplichters , vette dikke oplichters, wat ze aanbieden op internet hebben ze niet eens, had gvd gebeld en specifiek om een type gevraagd die er genoeg zou zijn... vertelde dat we 240km in totaal... Oplichters , vette dikke oplichters, wat ze aanbieden op internet hebben ze niet eens, had gvd gebeld en specifiek om een type gevraagd die er genoeg zou zijn... vertelde dat we 240km in totaal moeten reizen ....komen daar.... was het net op !! toevallig was het net op !! terwijl aan de telefoon ER GENOEG WASKOM MAAR LANGS !! en dan vrolijk zeggen " maar die en die hebben we nog wel " voor 5x de prijs... het zijn vieze gore oplichter en niks meer