8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Bebo parket

Geweldig!
We hadden via internet gezocht naar een betrouwbare en goede kwaliteit laminaat bedrijf en kwamen al snel bij bebo.
Mijn man en ik kwamen binnen in het bedrijf en werden meteen...
Geweldig!
Mijn man en ik kwamen binnen in het bedrijf en werden meteen vriendelijk ontvangen. Ook werd er meteen koffie thee of wat anders te drinken aangeboden. We werden meteen weg wijs gemaakt naar het laminaat. Daar konden we rustig bekijken wat we mooi vonden en toen we wat meer informatie wilden was er ook al snel een zeer vriendelijke verkoper die al onze vragen kon beantwoorden. We kwamen er samen uit en de formulieren werden ingevuld. We werden door gestuurd naar de administratie terwijl de vriendelijke verkoper een staaltje laminaat pakte zodat we thuis alvast een idee konden krijgen wat we straks in huis krijgen. De jonge dame van de administratie kon een datum wanneer het ons uit komt vertellen en vertelde waar en wanneer we de vloer kunnen ophalen. We kregen een kaart mee die we in het begin konden inleveren en kregen een heel leuk presentje mee en ook nog wat drinken voor onderweg. We stonden buiten keken elkaar aan en zeiden tegelijk GEWELDIG! Wat een service, wat een aardige mensen en wat zijn we fijn geholpen.
We raden het iedereen aan om hier je nieuwe vloer te kopen of gewoon eens binnen te lopen om ook te ervaren wat wij vanmiddag hebben ervaren.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Bebo parket

Beste Marloes,
Beste Marloes,

Smink

Super fijn geholpen wederom! We komen hier bewust elke keer terug!

Chiljon

6 jaar genoten van een BeBo vloer. En nu bij de verbouwing van ons volgende huis weer terug! Wederom een fijne en gastvrije ervaring. We kijken uit naar onze mooie vloer.

Van Dalfsen

Gewoon goed en gastvrij!

Beste Seline,
Beste Seline,

Frank Eissink

Zeer goed service super gastvrij! Leuk personeel.

Beste Frank,
Beste Frank,

Darren Heppenhuis

We zijn super goed geholpen, aardig personeel.

Beste Darren,
Beste Darren,

Dionne Eissink

De service is erg netjes, vriendelijk personeel. Ze denken goed met ons mee

Beste Dionne,
Beste Dionne,

René Baumhöer

Prachtige ontvangst met koffie en wat lekkers...
Prachtige ontvangst met koffie en wat lekkers...
Heel goed geholpen door een dame die totaal niet opdringerig was, maar ons rustig rond liet kijken, maar ons wanneer wij er naar vroegen goed adviseerde.

Beste René,
Beste René,

Alex

Nooit, maar dan ook nooit hierheen gaan, 1 grote misleiding dit *piep* bedrijf.

Nooit, maar dan ook nooit hierheen gaan, 1 grote misleiding dit *piep* bedrijf.

Je belt eerst vrijdag 11 oktober op hoeveel je nodig heb en dat het 21 of 22 oktober gelegd moet worden in verband met verhuizing omdat je van de woningbouw maar een maand termijn heb wordt vervolgens aan de telefoon gezegd dat de gekozen vloer voor het aantal oppervlak tussen 700 en 800 gaat kosten en dat als we dan maandag 14 oktober naar de winkel kwamen in vriezenveen, wat dus bijna anderhalf uur rijden is!!!!, dat dit zo geregeld kon worden, nou dan zijn we dus daar op maandag 14 okotber en dan blijkt dat de totale kosten inclusief ondervloer plinten en het laten leggen bijna op 2000 Euro!!!! uitkomt, ja dat wordt van te voren niet aan de telefoon gezegd, en ook nog dat het leggen pas op ze vroegst na 28 oktober kan, dus dat is dan al de tweede belofte die ze dan breken!!!! na ineens ruim een dubbele prijs aan te smeren!!!, PURE MISLEIDING DUS!!!!! je wordt hier blij gemaakt met een dode mus

mochten jullie dit lezen van bebo, oplossing is de gekozen vloer te laten leggen voor het telefonisch afgesproken bedrag op de telefonisch toegezegde datum wat dus gezegd was dat dat mogelijk zou zijn!!!

Beste Alex,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u onze samenwerking als niet prettig heeft ervaren.
Graag willen wij met u in contact komen voor...
Beste Alex,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag willen wij met u in contact komen voor een passende oplossing. Als u ons via klantgeluk@bebovloeren.nl een bericht stuurt dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Graag hopen wij van u te horen.