8.2/10
Kwaliteit van de producten

Aaldert Baaiman

Top

Beste Aaldert,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Aaldert,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Bebo

Super goed en aardig personeel goed geholpen

Beste Rinus,
Beste Rinus,

Charisse

Bebo Parket was het meer dan waard om 3 uur te rijden. Een groot assortiment verschillende soorten vloeren, een warm onthaal en hele goede service op maat! Overal is goed over nagedacht, we konden... Bebo Parket was het meer dan waard om 3 uur te rijden. Een groot assortiment verschillende soorten vloeren, een warm onthaal en hele goede service op maat! Overal is goed over nagedacht, we konden de vloer zelfs thuis laten bezorgen. Ik raad Bebo Parket aan iedereen aan!

Beste Charisse,
Beste Charisse,

AC Bakker

Goede snelle service en top producten.

Beisser, m.j

Uitstekend

Jorn

Vriendelijk en vakbekwaam personeel. Prijzen zijn veel lager dan je gewone bouwmarkten.
Ze weten dat er mensen van ver komen, bij binnenkomst staat er een hele catering voor je klaar!!

Beste Jorn,
Beste Jorn,

J Helmer

Hele fijne service en goed advies en uiteindelijk een mooie vloer, top

Beste Jos,
Beste Jos,

Akke Fietje

We werden ontvangen met koffie en wat lekkers (naar keuze) erbij. Het personeel was super vriendelijk en vrolijk. We zijn op zeer professionele wijze geholpen en kregen na aankoop ook nog een fles... We werden ontvangen met koffie en wat lekkers (naar keuze) erbij. Het personeel was super vriendelijk en vrolijk. We zijn op zeer professionele wijze geholpen en kregen na aankoop ook nog een fles wijn mee. Het voelde als een verjaardagsfeestje😀

Beste Akke,
Beste Akke,

Joke Wessel

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Helemaal top👍

Beste Joke,
Beste Joke,