8.2/10
Kwaliteit van de producten

Hberendijk

Super goed vriendelijke personeel

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Kerkhof

Top service!

Beste Danny,
Beste Danny,

Euren

Zeer klantvriendelijk en snel geholpen. Direct mooie tegels mee kunnen nemen.

Beste Marleen,
Beste Marleen,

Do

Mooie vloeren

Beste Dorien,
Beste Dorien,

Lisa Pleijsier

Snelle service en mooie aanbieding!

Beste Lisa,
Beste Lisa,

Baukje de Vries

Een goede snelle service door een vriendelijke meid, die goed uitleg kon geven en hulp bood.

Beste Baukje,
Beste Baukje,

Joost van Egmond

Goede service en goede prijs

Beste Joost,
Beste Joost,

Sieta Hobert

We komen zelf uit Leeuwarden, we werden verast door de klantenservice en dat er ook nog eens drinken en een lekker soepje klaar stond, daar kunnen ze hier wel wat van leren ! Super aardige mensen,... We komen zelf uit Leeuwarden, we werden verast door de klantenservice en dat er ook nog eens drinken en een lekker soepje klaar stond, daar kunnen ze hier wel wat van leren ! Super aardige mensen, niet te opdringerig. Uiteindelijk zelf nog een flesje wijn gekregen bij de aankoop ! Goeie ervaring gehad en gaat zeker aangeraden worden

Beste Sieta,
Beste Sieta,

Chris Iwema

Zeer goed

Beste Chris,
Beste Chris,

Remy Damoe

Super binnenkomst welkom. Precies wat tegenwoordig ontbreekt bij veel bedrijven vindt je hier, zelfs voor de hond. Bedankt voor de klantvriendelijkheid.

Beste Remy,
Beste Remy,