8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Goedhart

Goede uitleg vriendelijke personeel.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Sorayah

Toppie

Beste Sorayah,
Beste Sorayah,

Liesbeth de Graaf

Ik heb dacht ik een mooie pvc vloer uit gekozen lag op de vloer in de winkel zag er fantastisch uit een behoorlijk bedrag kwijt.
Na het leggen van de vloer zatten er ontzettend veel van die...
Na het leggen van de vloer zatten er ontzettend veel van die knoest vlekken op elke pvc deel het ziet er niet uit wel erg jammer.
Maar ik haal het er weer uit. Zonde van mijn geld.
Ik wil niet zegen dat ze altijd slechte vloeren hebben wandt de vloer hier voor laminaat was echt fantastisch.

Fam. Lamers

Goede ervaringen met Bebo Parket.
Al minstens 8x een vloer bij Bebo gekocht!

Beste familie Lamers,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag...
Beste familie Lamers,

Inge Boddeman

Prima service!!

Beste Inge,
Beste Inge,

Kevin Vranken

Werden al meteen erg netjes ontvangen, voelde ons meteen op onze plek. Werd gevraagd of we een kop koffie of thee zouden willen, erg fijn. Daarna meteen erg netjes geholpen met onze vragen, toen we... Werden al meteen erg netjes ontvangen, voelde ons meteen op onze plek. Werd gevraagd of we een kop koffie of thee zouden willen, erg fijn. Daarna meteen erg netjes geholpen met onze vragen, toen we er eenmaal uitwaren heeft de werknemer ons direct goed geholpen en was alles snel geregeld. Uiteindelijk een fles wijn gekregen wat ook een erg mooi gebaar is!!

Beste Kevin,
Beste Kevin,

Brigit

Super fijn. Begint al bij binnenkomt , na lange reis, heerlijk bakje koffie met versnapering wordt aangeboden . Tevens voor decente trek zijn er zelfs broodjes.
Na dit geconsumeerd te hebben...
Na dit geconsumeerd te hebben werd ik gelijk geholpen door een vriendelijke mee denkende medewerker . Zelf ben ik een leek dus professionele hulp was dus erg welkom

Beste Brigit,
Beste Brigit,

Melanie van den Berg - Nijhuis

Heel fijn

Beste Melanie,
Beste Melanie,

Tri Tunggal

Speciaal vanuit Den Bosch gekomen, wat een warm ontvangst. Bij binnenkomst word je direct koffie of thee direct aangeboden. En meteen geholpen waar je opzoek naar bent, goede uitleg niets... Speciaal vanuit Den Bosch gekomen, wat een warm ontvangst. Bij binnenkomst word je direct koffie of thee direct aangeboden. En meteen geholpen waar je opzoek naar bent, goede uitleg niets opgedrongen en bij aankoop krijg je zelfs een fles wijn mee. Wat een geweldige service!

Mintje

Super goed geholpen en kreeg mooie laminaat