8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Schlebaum

Fijne en snelle service! Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Sophia,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Sophia,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Erica van der sloot

Supersnel goed advies en snelle afhandeling. Top.

Beste Erica,
Beste Erica,

Kieftenburg Horses

Heel goed klantvriendelijk!!

Rijvereniging Kieftenburg Horses

Zeer vriendelijk en zeer scherp geprijsde prijzen

Evanda Odeesh

Heel leuke en vriendelijke mensen.

Beste Evanda,
Beste Evanda,

Peter Loef

Veel keus en je slaagt hier gegarandeerd

Beste Peter,
Beste Peter,

Kevin Blankenvoort

Zeer goede professionele zaak, goed geholpen

Beste Kevin,
Beste Kevin,

annemarie piek

Ontzettend vriendelijke mensen bij de verkoophal
Vragen of ze kunnen helpen of dat je wilt rondkijken.
krijgt gelijk koffie aangeboden.
Maar dan kom je bij het kantoor voor betaling...
Ontzettend vriendelijke mensen bij de verkoophal
Vragen of ze kunnen helpen of dat je wilt rondkijken.
krijgt gelijk koffie aangeboden.
Maar dan kom je bij het kantoor voor betaling en routebeschrijvingen, en dan valt het stil.
De computer was traag dus het duurde wat langer( geen probleem) Maar collegas praten alleen met elkaar.
Wel zijn daar onzichtbaar....werd alleen gevraagd contant of pin!!
Erg jammer, een wereld van verschil met het personeel voor.

Beste Annemarie,
Beste Annemarie,

Tirza

Zeer goed geholpen

Beste Tirza,
Beste Tirza,

Haffmans-Adolfsen

Er was helaas iets misgegaan met de levering van ons parket (te weinig vierkante meters, en wel meer betaald). Bebo deed nergens moeilijk over, het werd meteen opgelost! Prima service!