8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Kist

Vriendelijk en correct geholpen.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Jansen

Goede en vriendelijke service ook een groot assortiment

Beste Ricky,

Beste Rob,

Building Bright

Vriendelijk en vrolijk

Huyting

Goed advies en goed geholpen

Beste Sabrina,
Beste Sabrina,

Jerome Krom / Outland Records

Top service, zeer goed geholpen door een verkoopster met verstand van zaken en de broodjes en drankjes bij aankomst en vertrek waren een leuke xtra.

Beste Jerome,
Beste Jerome,

Stijn

Super! Vriendelijke personeel en goede service.

Beste Stijn,
Beste Stijn,

Juist & perfect

Top klantvriendelijk

JM May

Fantastische klantenservice! Mooie prijzen! Volop keuze!

Huyting

We hebben laminaatvloer gekocht door vriendelijke verkoper,nu nog halen en dan neer leggen

Beste Marielle,
Beste Marielle,