8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Martens

Vanaf dag 1 telefonisch contact t/m levering van het laminaat in 1 woord geweldig en ook de prijs/kwaliteit!

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Marleen

Wij hebben een aantal jaar geleden een vloer gekocht bij Bebo en ook laten leggen. Ons huis laten verbouwen en wederom voor Bebo gekozen. Je wordt altijd fijn geholpen en goed geïnformeerd. Gisteren... Wij hebben een aantal jaar geleden een vloer gekocht bij Bebo en ook laten leggen. Ons huis laten verbouwen en wederom voor Bebo gekozen. Je wordt altijd fijn geholpen en goed geïnformeerd. Gisteren is de vloer gelegd door twee heren van Nijboer Stofferingen en dit was fantastisch. Zeker een aanrader!

Beste Marleen,
Beste Marleen,

lo schipper

Uitstekend

Beste Lo,
Beste Lo,

Martijn Liebrand

Goede service, fijn geholpen.
Vriendelijk personeel.

Beste Martijn,
Beste Martijn,

Rob van Rooij

Warme ontvangst, goed geholpen en met een goed gevoel een hele hoop geld uitgegeven :)

Beste Rob,

Jeffrey Stavast

Beste Jeffrey,
Beste Jeffrey,

Petra Pauw

Bijzonder prettige ervaring. Vakkundig en snel geholpen

Beste Petra,
Beste Petra,