8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Sieta Hobert

We komen zelf uit Leeuwarden, we werden verast door de klantenservice en dat er ook nog eens drinken en een lekker soepje klaar stond, daar kunnen ze hier wel wat van leren ! Super aardige mensen,... We komen zelf uit Leeuwarden, we werden verast door de klantenservice en dat er ook nog eens drinken en een lekker soepje klaar stond, daar kunnen ze hier wel wat van leren ! Super aardige mensen, niet te opdringerig. Uiteindelijk zelf nog een flesje wijn gekregen bij de aankoop ! Goeie ervaring gehad en gaat zeker aangeraden worden

Beste Sieta,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Sieta,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Chris Iwema

Zeer goed

Beste Chris,
Beste Chris,

Remy Damoe

Super binnenkomst welkom. Precies wat tegenwoordig ontbreekt bij veel bedrijven vindt je hier, zelfs voor de hond. Bedankt voor de klantvriendelijkheid.

Beste Remy,
Beste Remy,

Bieckmann

Prima service, goede uitleg.

Mulder

Super goed geholpen, vriendelijk personeel en erg gastvrij.

Beste Rosanne,
Beste Rosanne,

Beboparket

Geweldig

Beste Kees en Cora,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag...
Beste Kees en Cora,

Lotte Hofstee

Bryan is een goeie verkoper! Geeft antwoord op je vragen, super fijn geholpen.

Beste Lotte,
Beste Lotte,

Bebo parket

Ik heb het leuk gehad erg vriendelijk

Arjan

Top! Vriendelijke ontvangst en op een doordeweekse dag alle tijd om perfect geholpen te worden met uitzoeken van een nieuwe vloer

Beste Arjan,
Beste Arjan,

H p vos

Fijne ontvangst en begeleiding

Beste Peter en Christa,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst...
Beste Peter en Christa,