Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Paula

Na eerst bijna een tien te hebben gegeven, word dit nu een onvoldoende.
Na eerst bijna een tien te hebben gegeven, word dit nu een onvoldoende.
Als klant moet je kennelijk de juiste nummer/ benaming van je bestellingen weten. 1e bestelling alles keurig, blijkt toch eigenlijk door t magazijn verkeerd meegegeven te zijn. Voor ons juist goed, maar de nalevering was dus foutief….onze schuld???? Echt niet de werknemers en t magazijn hebben slordig geleverd. 1e levering dus incompleet en de nalevering foutief. Voor ons een eind rijden geweest
Jammerrrrrrrrrr

Beste Paula,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u onze samenwerking als niet prettig heeft ervaren.
Graag willen wij met u in contact komen voor...
Beste Paula,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag willen wij met u in contact komen voor een passende oplossing. Als u ons via info@bebovloeren.nl een bericht stuurt dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Graag hopen wij van u te horen.

Henk en Joke Huisman catering

De ontvangst van Ina was hartelijk je voelt je bent welkom.
De ontvangst van Ina was hartelijk je voelt je bent welkom.
Advies is prima. Service 100%. Koffie thee broodjes erwtensoep de keus is aan ons. We zijn met een goed gevoel naar huis gegaan. Bedankt jongens en meisjes. Top

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Angelique Scholten

Geweldige winkel vd zomer laminaat gekocht gister traptreden heel vriendelijk hapje drankje bij binnenkomst er komen mensen van ver 😉 bij vertrek weer en lekker flesje wijn heb je over kun je met... Geweldige winkel vd zomer laminaat gekocht gister traptreden heel vriendelijk hapje drankje bij binnenkomst er komen mensen van ver 😉 bij vertrek weer en lekker flesje wijn heb je over kun je met gemak retourneren topzaak

Beste Angelique,
Beste Angelique,

Vantijssel

Prima.

Jeroen

Super,snel,klantvriendelijk en correct

Nijhuis

Super ervaring, nog nooit eerder van gehoord, lekkere koffie

Beste Ilona,
Beste Ilona,

Hek

Leuke prijzen, alleen geef prijzen aan inclusief de btw. Wij zijn particulier en geen bedrijf.

Bonita

Snel en fijn geholpen, ook goed advies en uitleg over de verschillende vloeren. Thuis gekomen met een hele mooie vloer!

Beste Bonita,
Beste Bonita,

Staverman

Zeer netjes en heel erg behulpzaam. Dit onder genot van een kop koffie soep en zelfs belegde broodje

Floriaan

Prachtige vloeren! Goede kwaliteit!

Beste Floriaan,
Beste Floriaan,