Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Fam. De Vries- Weewer

Mooi bedrijf met heel veel keus maar helaas komen ze de gemaakte afspraken niet na!!! We hadden een mooie vloer gekocht met wat extra's, maar omdat het per ongeluk verkeerd overgenomen is (van de... Mooi bedrijf met heel veel keus maar helaas komen ze de gemaakte afspraken niet na!!! We hadden een mooie vloer gekocht met wat extra's, maar omdat het per ongeluk verkeerd overgenomen is (van de offerte waar het wel op staat) op de bon, wordt het niet geleverd..... het antwoord na 2 keer contact was: u heeft de vloer al voordeliger dan in de showroomop het prijskaartjestaat.....

Beste Fam. de Vries - Weewer,
Allereerst bedankt voor uw review.
Maar wat ontzettend vervelend om te lezen dat u onze samenwerking niet als prettig heeft ervaren.
Graag zouden wij met u...
Beste Fam. de Vries - Weewer,
Allereerst bedankt voor uw review.
Graag zouden wij met u in contact komen, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een email te sturen naar: info@bebovloeren.nl.
Graag hopen wij van u te horen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Team Beboparket.

Lydianne De Comarmond

Klantvriendelijk en goede prijzen

Beste Lydianne,
Beste Lydianne,
Hartelijk dank voor uw positieve review over Bebovloeren😁.
Wij wensen u veel plezier met uw producten, mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben.. wij helpen u heel graag. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze win actie? Als u de mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer kunt u het aankoopbedrag terug winnen!

Jackie Beers

Een hele fijne ervaring waar passend advies werd gegeven en ik heel goed en vriendelijk geholpen werd.

Beste Jackie,
Hartelijk dank voor uw positieve review over Bebovloeren😁.
Wij wensen u veel plezier met uw producten, mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben.. wij helpen u heel graag....
Beste Jackie,

J DE BOER

Dit bedrijf is super commercieel en weet op slinkse wijze mensen te lokken.
De prijzen staan onzichtbaar vermeld zonder BTW. (Zeggen dat ze ook aan bedrijven verkopen)
De aanbiedingen op...
Dit bedrijf is super commercieel en weet op slinkse wijze mensen te lokken.
De aanbiedingen op internet zijn op geraffineerde manier voorzien van kleine lettertjes.
AGRESSIEVE MANIER VAN VERKOPEN,.... DEZE AANBIEDING IS ALLEEN VANDAAG GELDIG !!!
Al vrij snel kreeg ik het gevoel te maken te hebben met volksverlakkerlij.

Tim Josten

Top service! Goed geslaagd

Margret Blanken

Jammer dat als je ze vraagt contact op te nemen, dit niet doen. Het parket is goed gelegd, maar er moet nog wat aangepast worden. Al tig keer gebeld, maar ik word van het kastje naar de muur... Jammer dat als je ze vraagt contact op te nemen, dit niet doen. Het parket is goed gelegd, maar er moet nog wat aangepast worden. Al tig keer gebeld, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ben tevreden over het leggen, maar ze krijgen een dikke onvoldoende voor de afwerking. Mijn tel.nr 0651307623

Beste Margret,
Allereerst bedankt voor uw review.
Graag zouden wij met u in contact...
Beste Margret,
Allereerst bedankt voor uw review.
Graag hopen wij van u te horen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Team Beboparket.

Elizabeth Gubbels

Tevreden

Beste Elizabeth,
Beste Elizabeth,

Ingrid

Super fijn geholpen

Rob Beekbergen

Kort geleden bezochten we Bebo in Vriezenveen op aanraden van een buurman die zijn laminaatvloer van Bebo had betrokken en hierover erg tevreden was.
De aankoop verliep vlekkeloos. Vriendelijke...
De aankoop verliep vlekkeloos. Vriendelijke ontvangst met koffie. Goede uitleg maar geen opdringerigheid. Duidelijke offerte met begrijpelijke toelichting. Afhandeling, planning en communicatie verliepen zoals het hoort.
Deze week heeft jegservice medewerker Arjan in ons chalet in Beekbergen de laminaatvloer gelegd.
Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat. Het is heel mooi geworden!
Blij verrast over de kundigheid en voortvarendheid waarmee deze vloerenlegger de ondervloer, het laminaat en de plinten heeft geplaatst. Met oog voor detail en rekening houdend met de onvolkomenheden die in de constructie aanwezig zijn.
Tijdens de aankoop hadden we al een goed gevoel. Dat goede gevoel is na plaatsing bevestigd.
Wij kunnen Bebo, net als onze buren op het chaletpark, die ons de weg naar Vriezenveen wezen, van harte aanbevelen. Klasse!