8.2/10
Kwaliteit van de producten

Gerda Huiting

Zeer positief

Beste Gerda,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Gerda,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Nathalja

Ik heb goeie ervaring met bebo vloeren ! Dit is de 2e keer dat ik hier ben geweest om laminaat te halen , 1e keer was al 10 jaar geleden ! Maar nu ik weer ga verhuizen heb ik weer voor bebo vloeren... Ik heb goeie ervaring met bebo vloeren ! Dit is de 2e keer dat ik hier ben geweest om laminaat te halen , 1e keer was al 10 jaar geleden ! Maar nu ik weer ga verhuizen heb ik weer voor bebo vloeren gekozen ! Bij binnenkomst werd je vriendelijk begroet met een kop koffie of thee ! We werden vriendelijke geholpen door een verkoper , hij heeft ons verschillende opties laten zien en ook advies gegeven , erg tevreden ! Na afloop kreeg ik nog een leuk cadeau als dank voor mijn aankoop ! Ik ga Bebo vloeren zeker aanbevelen aan college,s , familie en mensen om mij heen !

Al met al zeer tevreden met Bebo vloeren !

Met vriendelijke groet , Nathalja

Beste Nathalja,
Beste Nathalja,
Team BeBo Vloeren

Ben geweest 150 klm er is laminaat van 1.98 wet leter er op maar een redelijk mooi laminaat begint bij 4.98 komt ondervloer en plint bijna 7 euro reken op 11.5 ex btv dat van 0.48 bestaat niet wel... Ben geweest 150 klm er is laminaat van 1.98 wet leter er op maar een redelijk mooi laminaat begint bij 4.98 komt ondervloer en plint bijna 7 euro reken op 11.5 ex btv dat van 0.48 bestaat niet wel klant vriendlijk

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u onze samenwerking als niet prettig heeft ervaren.
Graag willen wij met u in contact komen voor...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag willen wij met u in contact komen voor een passende oplossing. Als u ons via info@bebovloeren.nl een bericht stuurt dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Graag hopen wij van u te horen.

Wanda Baas

Top bedrijf

Beste Wanda,
Beste Wanda,

Toornvliet Ilya

Fijne mensen, goed geholpen, koffie, hapje, goede informatie.

Jeffrey Heessels

Super goede service, mooie keuze aan vloeren en uiteindelijk zeer gelukkig de deur uitgelopen na aankoop van de nieuwe vloer voor ons nieuwe huis

Beste Jeffrey,
Beste Jeffrey,

Bebo parket

Prima, super vriendelijke ontvangst

Sandry Pekkeriet

Zeer goede service. De medewerkers zijn erg klant gericht en ze hebben goede en mooie vloeren.

Beste Sandry,
Beste Sandry,

Rogier Lammertink

Perfect

Beste Rogier,
Beste Rogier,

John Visser

Hele fijne winkel. Veel keus, je wordt goed ontvangen en denken echt met je mee. Dikke aanrader!!

Beste John,
Beste John,