Prijs van de producten

Anita

Slecht

Beste Anita,
Allereerst bedankt voor uw review.
Maar wat ontzettend vervelend om te lezen dat u onze samenwerking niet als prettig heeft ervaren.
Graag zouden wij met u in contact komen,...
Beste Anita,
Allereerst bedankt voor uw review.
Graag zouden wij met u in contact komen, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een email te sturen naar: info@bebovloeren.nl.

Sandra

Ik voel me belazerd.!ze adverteren met veel soorten laminaat onder de 6 euro m2 maar daar aangekomen zijn er 4 soorten van 6,98 per m2 en de rest veeeel duurder.Met prijsopbouw voer plinten en... Ik voel me belazerd.!ze adverteren met veel soorten laminaat onder de 6 euro m2 maar daar aangekomen zijn er 4 soorten van 6,98 per m2 en de rest veeeel duurder.Met prijsopbouw voer plinten en ondervroeg maar je bent wel verplicht de ondervroeg te nemen die 4x zo duur is als de vloer. Dan 2 x een vriendelijk gesprek met medewerker en vlak voor mijn beslissing hoor ik in een gesprek met andere klant dat de aangegeven prijzen zelfs exclusief BTW zijn.belachelijk, je mag niet eens adverteren aan particulieren zonder BTW. :Toen ik dat aangaf zeiden ze dat t mag omdat ze een groothandel zijn . Echt onzin want heel marktplaats staan vol advertenties waarin staat : Wordt ook thuis bezorgd . Zet in ieder geval incl BTW erbij!!! 4 uur in de auto voor niks gezeten

Sandra

Belachelijk,prijzen online kloppen niet.geen laminaat onder de 7 euro per m2. En dan niks zeggen over dat de btw er nog bij komt onder t mom van we zijn een groothandel.4 uu in de auto voor lul!!!

Team Beboparket

Dimitri

Helaas. Ruim vijf uur gereden voor niets. De aanbiedingen waren op. Prijzen van vloeren die wij mooi vonden waren er nog wel voor slechts de reguliere prijzen. Daar had ik geen 5 uur voor hoeven... Helaas. Ruim vijf uur gereden voor niets. De aanbiedingen waren op. Prijzen van vloeren die wij mooi vonden waren er nog wel voor slechts de reguliere prijzen. Daar had ik geen 5 uur voor hoeven rijden. Bebo is erg goed in adverteren. De lokkertjes werken goed. Heeeel goed. Maar Bebo is minder goed in klanten instrueren dat de aanbiedingen vrijwel op zijn. Ik had de dag van tevoren uiteraard gebeld. Jammer. Had hele hoge verwachtingen. Zeker ook na het lezen van de toch erg goede referenties. Zonder vloer en dus ook zonder volle tank (die kreeg je alleen bij afname van een vloer) gedesillusioneerd huis gekeerd.

Beste Dimitri,
Beste Dimitri,

René Leenen

Bebo is een zeer klantvriendelijk bedrijf met vriendelijke en deskundige en toegewijde medewerkers.

Beste René,
Hartelijk dank voor uw positieve review over Bebovloeren😁.
Wij wensen u veel plezier met uw producten, mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben.. wij helpen u heel graag....
Beste René,
Hartelijk dank voor uw positieve review over Bebovloeren😁.
Wij wensen u veel plezier met uw producten, mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben.. wij helpen u heel graag. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze win actie? Als u de mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer kunt u het aankoopbedrag terug winnen!

van Bronswijk

Gisteren een vloer gehaald,onthaald met koffie thee broodje.leuk geholpen, tot in de auto,nog een cadeautje mee. Grote assortiment helemaal goed.

Beste meneer van Bronswijk,
Beste meneer van Bronswijk,

Vonder

Goed. Personeel is netjes, vriendelijk en behulpzaam.

Beste Marion,
Beste Marion,

C. de Wolff

Geduldig, kundig en vriendelijk. En natuurlijk mooie vloeren!!
Geduldig, kundig en vriendelijk. En natuurlijk mooie vloeren!!
We kwamen in de "stuntweek " bij Bebo door een goede ervaring met hen van een vriendin. Het was voor ons maar liefst bijna 1,5 uur reizen. We waren er rond 9:30 uur en werden verwelkomd met een hapje/drankje. Verkoopster (Anna) nam alle tijd voor ons en was uitermate geduldig, begripvol, meedenkend en behulpzaam. Inmiddels liep de winkel aardig vol, maar ze bleef ons geduldig helpen en jaagde ons niet op door de drukte. De vloeren zelfs ook op verschillende plekken gelegd ivm de verschillende lichtinval en kleurvorming en ook dat was haar helemaal niet teveel. Levering gaat morgenochtend plaatsvinden, maar gezien de positieve verhalen van onze tipgeefster (de vriendin), kan het nu al niet meer stuk. We werden overigens ook nog voorzien van een lekker frietje en sapje voordat we weer 1,5 uur terug moesten rijden.

Beste mevrouw de Wolff,
Beste mevrouw de Wolff,

Hoogenband

Perfect geholpen al gelijk koffie met broodje super leuke verkoper konden het goed vindenmet hem ook gelachen wij zeggen altijd een dag niet gelachen een dag niet geleefd verder goed geholpen het... Perfect geholpen al gelijk koffie met broodje super leuke verkoper konden het goed vindenmet hem ook gelachen wij zeggen altijd een dag niet gelachen een dag niet geleefd verder goed geholpen het was de moeite waard om 240km te rijden lekker alles meegenomen nu nog even leggen het was voor ons een super dag dank jullie wel BEBO en fijne verkoper met de goede babbel ben zijn naam kwijt maar denk dat jullie wel weten wie groetjes uit Spijkenisse

Beste mevrouw Hoogenband,
Beste mevrouw Hoogenband,