Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Henk

Vriendelijke ontvangst met koffie en een broodje. Werd al snel aangevallen door 2 vriendelijke dames. Voor de vloer die ik uitgezocht heb werd een mooie offerte gemaakt dacht ik. Echter er kwam nog... Vriendelijke ontvangst met koffie en een broodje. Werd al snel aangevallen door 2 vriendelijke dames. Voor de vloer die ik uitgezocht heb werd een mooie offerte gemaakt dacht ik. Echter er kwam nog btw overheen! Bij mijn weten moet men een consument een duidelijke prijs geven inclusief btw. Dus ik was overrompeld en heb de vloer meegenomen maar was dus 21% meer kwijt. Voor de rest geen klagen maar volgende keer kijk ik wel dubbel uit en zeg ik nee tegen de btw.
Het zijn de kleine lettertjes die het bedrijf bij mij minder geliefd maken. Ik kan bij het bedrijf aanbevelen alleen ja of nee zeggen maar het is een twijfel geval.

Van der Dussen

Super geholpen, prijs zoals aan telefoon gezegd en iets meer gekregen ?

Maria

Nico en Leon hebben onze vloer prachtig gelegd en waren super snel, zeer tevreden!

Hans

Een echte ouderwetse kleine lettertjes firma

Floris

Slechte service bij problemen

Hamed Maarefvand

Waardeloos, zeker niet goedkoper dan de rest. Er worden andere prijzen gehanteerd op de website!!

Said Bahadi

unpos

Tijdens de superuitverkoop een mooie pvc vloer uitgezocht. We werden allervriendelijkst ontvangen met koffie en broodjes, lunchtijd. De verkoper dacht goed met ons mee en kon ons een prachtig aanbod... Tijdens de superuitverkoop een mooie pvc vloer uitgezocht. We werden allervriendelijkst ontvangen met koffie en broodjes, lunchtijd. De verkoper dacht goed met ons mee en kon ons een prachtig aanbod doen. Zelf het maanden later leveren is geen probleem, ze stallen de 220m2 in hun opslagruimte tot nov.
De latere andere keuze van product was ook geen enkel probleem, nu nog een nieuwe factuur tegemoet zien.....

S

Komen afspraken niet na en leveren niet wat afgesproken is