Je aankoop wordt beschermd

9.5/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

bosman

Goedemiddag, Een houten vloer gekocht en met het leggen kwamen we er achter dat er verkeerde planken tussen zaten dus gebeld het was een fout die niet aan Bebo lag maar in de fabriek al fout gegaan...

Mariska Bakker

We zijn goed geholpen! Duidelijk advies van een vriendelijke medewerker. Ook nog gratis eten en drinken...Top. We kregen ook nog een schoonloopmat en een plant voor buiten. Uiteindelijk ook nog voor...

Bandelli

Mooie showroom en heerlijke catering erbij

Arjen KleinJan

Prima service bedankt !

Ben

Bijzonder van Bebo: ik kom op eem drukke koopavond, maar de service is goed, met een glimlach. Ben snel geholpen en goed ook.

De Jong

Hou er rekening mee dat overal 21 procent btw bovenop komt!!! Staat helaas. Iet op de site.

Charel

Perfect geholpen. Doordat mijn ouders 8 jaar geleden hun gehele huis hier hebben ingekocht ben ik vanuit Rotterdam gekomen. Al 8 jaar is het PERFECT.

A. Wittekamp

We werden snel en deskundig geholpen, met soep en een bloemetje! Heel tevreden.

Reineman

Fijne, duidelijke en goede service. Fijn personeel met fijne ontvangst. Lekkere broodjes en drinken ook zelfs.

Annet Jansen

Ik wist niet wat ik moest nemen, maar ben heel kundig en vriendelijk geholpen bij Bebo, en alles werd na de duidelijke toelichting al snel duidelijk. ik ben superblij met mijn nieuwe vloer!