Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Hamed Maarefvand

Waardeloos, zeker niet goedkoper dan de rest. Er worden andere prijzen gehanteerd op de website!!

Said Bahadi

unpos

Tijdens de superuitverkoop een mooie pvc vloer uitgezocht. We werden allervriendelijkst ontvangen met koffie en broodjes, lunchtijd. De verkoper dacht goed met ons mee en kon ons een prachtig aanbod... Tijdens de superuitverkoop een mooie pvc vloer uitgezocht. We werden allervriendelijkst ontvangen met koffie en broodjes, lunchtijd. De verkoper dacht goed met ons mee en kon ons een prachtig aanbod doen. Zelf het maanden later leveren is geen probleem, ze stallen de 220m2 in hun opslagruimte tot nov.
De latere andere keuze van product was ook geen enkel probleem, nu nog een nieuwe factuur tegemoet zien.....

S

Komen afspraken niet na en leveren niet wat afgesproken is

Goverd

Gastvrije en vriendelijke ontvangst. Eenvoudige en overzichtelijke showroom. Deskundig geholpen. Tot nu toe heel tevreden.

Kroon

Voor de vierde keer zijn we bij Bebo parket langs geweest en hebben een vloer gekocht. Veel keus en goede prijs.

Fransien Dupon

Zeer gastvrij en klantvriendelijk bedrijf. Wordt goed meegedacht en zijn uitstekend geholpen door Jesse. Mooie prijs voor een restpartij.
Bovendien zijn we vaste klant bij Bebo, komen er graag...
Bovendien zijn we vaste klant bij Bebo, komen er graag terug en sturen ook onze familie en vrienden er naartoe, dus dat zegt genoeg!

Familie Dupon

Zeer gastvrij en klantvriendelijk bedrijf

Erik

Een aantal jaar geleden heb ik hier parket gekocht. Uiteindelijk valt me de kwaliteit enorm tegen voor parket. Flinterdunne laagjes en zeer kwetsbaar. Scheurt snel en ook in het hout was de kleur... Een aantal jaar geleden heb ik hier parket gekocht. Uiteindelijk valt me de kwaliteit enorm tegen voor parket. Flinterdunne laagjes en zeer kwetsbaar. Scheurt snel en ook in het hout was de kleur niet goed overgenomen.