Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Wessels

Goed!

Beste Charlotte,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Charlotte,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Peter van Galen

Prina

Beste Peter,
Beste Peter,

B de Groot

Klantvriendelijk goede uitleg en service

Gabrielle Belshof

Chris

Beste Chris,
Beste Chris,

De hart

Smorgens gebeld of het laminaat die ik wilde aanwezig was.
Kreeg te horen aan alles deze week in actie is aanwezig
Vijf kwartier gereden kom je daar hebben ze het niet
Allemaal een...
Smorgens gebeld of het laminaat die ik wilde aanwezig was.
Kreeg te horen aan alles deze week in actie is aanwezig
Vijf kwartier gereden kom je daar hebben ze het niet
Allemaal een lokkertje als je spullen erbij zit mischien prima maar ik nooit meer voel me echt niet lekker erdoor

Loes Walhout

Wij zijn prima geholpen, erg klantvriendelijk en deskundig.

Esmee

Top service, leuk vloerkleed gekocht!

Alja de rooij

Prima top