8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Nugteren

Zeer gastvrij onthaal en gedegen vakkennis, waardoor we fantastisch geholpen zijn! We waren heel positief verrast door het meedenken vanuit de bouwtekeningen.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Daiana

Geweldig

Beste Daiana,
Beste Daiana,

Bidjoy Ramcharan

Snelle en goede service voor een goede prijs

Walid baldane

Goed ontvangen

Beste Walid,
Beste Walid,

Naoufal Harbouch / N.connectedcare

Perfect geholpen, vriendelijk ontvangen met een heerlijke bak koffie en mooie glimlachjes :)

Imad

Willeke en rianne zijn leuk

Beste Imad,
Beste Imad,

Demi Robbertsen

Onwijs warm welkom! Het is de tweede keer dat ik hier kom om een vloertje uit te kiezen, en wederom ben ik voor de tweede keer weer geslaagd! Heel fijn hoe snel het allemaal is gegaan! De service... Onwijs warm welkom! Het is de tweede keer dat ik hier kom om een vloertje uit te kiezen, en wederom ben ik voor de tweede keer weer geslaagd! Heel fijn hoe snel het allemaal is gegaan! De service top! Flexibiliteit super! al met al.. een zeer tevreden klant de de deur uit loopt! Tot de volgende keer!

Beste Demi,

Super vriendelijk

Beste Sandra,
Beste Sandra,

Jordaan

Geweldige service! Bij binnenkomst werden we onthaald met een drankje. We werden goed geholpen bij het uitzoeken van een vloer. We hebben een prachtige vloer meegenomen voor een goede prijs. Als... Geweldige service! Bij binnenkomst werden we onthaald met een drankje. We werden goed geholpen bij het uitzoeken van een vloer. We hebben een prachtige vloer meegenomen voor een goede prijs. Als bedankje voor onze aankoop kregen we een fles wijn en cake! Het voelde als een feestje. Al met al een leuke ervaring en we zijn geslaagd voor een mooie vloer! 10/10

Beste Jordaan,
Beste Jordaan,