8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

A. Eektimmerman

Een fijn bedrijf vriendelijk personeel

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Van Steenbrugghe JP

Prima ervaring

Beste Annette,
Beste Annette,

Gosevoort

Zoals mijn vriend zei: donders goede winkel!
Super vriendelijk en behulpzaam personeel, bij binnen komst word je drinken aangeboden en je word direct wegwijs gemaakt in waar wat staat.
Ze...
Zoals mijn vriend zei: donders goede winkel!
Ze denken met je mee maar dringen hun 'mening' niet op. Ze hebben alle geduld voor je. Echt super! En dan heb ik het nog niet eens over de mega scherpe prijs.

Beste Jeffrey,
Beste Jeffrey,

Leonie

We hebben totaal 4 uur in de auto gezeten voor niets terwijl we nog van te voren gebeld hadden of er nog genoeg was van de aanbieding waar wij in geïnteresseerd waren. Ja hoor er was meer dan... We hebben totaal 4 uur in de auto gezeten voor niets terwijl we nog van te voren gebeld hadden of er nog genoeg was van de aanbieding waar wij in geïnteresseerd waren. Ja hoor er was meer dan voldoende werd ons aan de telefoon verteld. Daar eenmaal aangekomen was er helemaal niets meer wat er ook enigsinds een beetje op leek. Busje gehuurd, vrije middag voor genomen, aardig duur voor geen vloer!!

Beste Leonie,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u onze samenwerking als niet prettig heeft ervaren.
Graag willen wij met u in contact komen...
Beste Leonie,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag willen wij met u in contact komen voor een passende oplossing. Als u ons via info@bebovloeren.nl een bericht stuurt dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Graag hopen wij van u te horen.

Maas

Hier al verscheidene keren een vloer gekocht en altijd vriendelijk geholpen

Benjamin weeda

Tevreden

Beste Benjamin,
Beste Benjamin,

Gabriela Stokmans

Geweldige binnenkomst. Ze vragen meteen of je wat wil drinken en eten , vriendelijk personeel. Je wordt snel geholpen en als je gaat afrekenen krijg je ook nog je kilometers vergoed die je gereden... Geweldige binnenkomst. Ze vragen meteen of je wat wil drinken en eten , vriendelijk personeel. Je wordt snel geholpen en als je gaat afrekenen krijg je ook nog je kilometers vergoed die je gereden hebt. En als je de laminaat gaat ophalen bij het andere filiaal krijg je ook nog een zakje friet aan geboden.

Beste Gabriela,
Beste Gabriela,

Delio Huerta

Fantastisch! Hartstikke vriendelijke mensen en alles was heel snel gegaan! Mooie vloeren voor mooie prijzen, top service dus een echte aanrader!

Beste Delio,
Beste Delio,